• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401090100654
  • خبرنگار : 50026

استاندار خراسان جنوبی:

یک سوم مصوبات سفر اول رئیس جمهور در حوزه بهبود راه‌ها بود

یک سوم مصوبات سفر اول رئیس جمهور در حوزه بهبود راه‌ها بود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: یک سوم مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی در زمینه راه، جاده و احداث باند دوم بوده است.

جواد قناعت، عصر امروز سه شنبه یکم آذر در نشست ستاد راهبری تصادفات استان که با حضور رئیس پلیس راه راهور فراجا برگزار شد، اظهار کرد:‌ باید موضوعات مختلفی از ایمنی خودرو تا فرهنگ سازی را پیگیری کنیم تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای بابت تصادفات باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ستاد راهبری تصادفات خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد یک سفر امن از نظر مسائل ترافیکی یک عزم همه جانبه را می‌طلبد، افزود: هدف گذاری ما بر این است که هر سال ۱۰ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات کاهش یابد.

قناعت با بیان اینکه آمار تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن علی رغم تمهیدات اندیشیده شده در حوزه دو بانده شدن راه‌ها در خراسان جنوبی نگران کننده است، تصریح کرد: این سوال را از خود بپرسیم چرا گاهی حتی در مسیرهایی که دوربین نصب شده و جاده تا حدی ایمن است باز هم تصادفات دلخراش داریم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه این سوالات ما را به اهمیت فرهنگ سازی در بحث ترافیک می‌رساند، گفت: سرعت رانندگی در خراسان جنوبی ۱۰ کیلومتر از متوسط کشوری بیشتر است.

وی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات نیروی انتظامی بیان کرد: این روزها نیروی انتظامی در برخورد با آشوب‌ها تلاش بسیار می‌کند و از طرفی مورد هجمه بوده و نیروی انتظامی این روزها در خط مقدم مقابله با دسیسه‌ها و ناآرامی‌ها است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در خصوص بهبود وضعیت راه‌های خراسان جنوبی، گفت: برای سفر دوم نیز مصوبات خوبی در حوزه راه‌ها پیشنهاد خواهیم داشت که در زمینه کاهش تصادفات یک مورد بسیار مهم هم افزایی است؛ همانگونه که در تعطیلات نوروز به واسطه هم افزایی دستگاه‌ها شاهد کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات در خراسان جنوبی بودیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha