• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401090804871
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

سیاست‌گذاری جهت ارتقای فرهنگ مطالبه‌گری/ خدمت به مردم از آرمان‌های انقلاب است

سیاست‌گذاری جهت ارتقای فرهنگ مطالبه‌گری/ خدمت به مردم از آرمان‌های انقلاب است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و آموزش‌وپرورش بستر اثرگذاری فرهنگی در جامعه است.

فرهاد زیویار در دیدار با دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر لرستان که امروز صورت گرفت، با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر مغفول واقع شده است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی برای احیای این فریضتین اقدام شود.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان، افزود: ستاد امربه‌معروف با کمترین امکانات در راستای ترویج ارزش‌ها اقدام می‌کند که کار بسیار بزرگ و قابل ستایشی است.

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت ساختارهای خدمت‌رسانی برای مردم، ادامه داد: برای خدمت به مردم باید به درخواست‌های مردم توجه ویژه شود.

زیویار با اشاره به اینکه خدمت به مردم از آرمان‌های انقلاب است، تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم باید با تدوین برنامه و نقشه راه اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در استان، افزود: باید با تلاش مضاعف در راستای رفع دغدغه‌های مردم اقدام شود.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه، اضافه کرد: باید با همکاری سایر ادارات و نهادها فرهنگ غنی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج و نهادینه‌سازی شود.

زیویار ادامه داد: در بحث احیای ترویج فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه‌ها و نهاد همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت سیاست‌گذاری در راستای ارتقای فرهنگ مطالبه گری، خاطرنشان کرد: تدوین سلسله جلسات با حضورعلما، اندیشمندان، نخبگان، اساتید و روحانیون برای تدوین برنامه و نقشه راه باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان بیان کرد: همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و آموزش‌وپرورش بستر اثرگذاری فرهنگی در جامعه است.

زیویار ادامه داد: باید بستری فراهم شود که روحانیون در مدارس حاضر و با دانش آموزان ارتباط بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به خلاءهای اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی ناشی از خلاءها، افزود: بیماری کرونا و دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت و گوشی، خلاهای در جامعه ایجاد کرده است که باید با فرهنگ‌سازی برای مقابله با آسیب‌ها اقدام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای ترویج فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر ضروری است، افزود: استانداری لرستان آماده همکاری با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر است.

زیویار با بیان اینکه بستر لازم را فراهم خواهیم کرد، گفت: هر امکاناتی که لازم باشد در راستای ارتقای مطالبه گری در جامعه فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: تقویت برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و زیرساختی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادها بستر ارتقای فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha