• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401090906332
  • خبرنگار : 50039

مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد:

تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران

تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران

ایسنا/گلستان مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایجاد گسست اجتماعی از مهمترین برنامه آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: استکبار ۴۰ سال تلاش کرده تا هویت اقوام کشور را مخدوش کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که در سالن شهیدرجائی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آحاد مردم باید دلایل تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی و استفاده از همه توان آنها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن به این می‌اندیشد که جمهوری اسلامی پیشرفت و مدل حکومتی جدید را در جهان ارائه کرده است، افزود: آمریکا می‌خواهد آقای جهان باشد و خاورمیانه را به عنوان قلب جهان در اختیار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا کشورهای چین، روسیه و ایران را به‌عنوان سه تهدید برای خود دانسته و برنامه تضعیف این سه کشور با ایجاد جنگ با همسایگان را تدوین کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای تحقق اهداف خود در خاورمیانه، جمهوری اسلامی را تهدیدی جدی دانسته و می‌خواهد ایران را حذف کند.

تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران

حجت الاسلام والمسلمین طائب اختلاف سیاسی اجتماعی در رژیم صهیونیستی را بسیار بالا عنوان کرد و برآورد سازمان سیا از ایران را اشتباه برشمرد و اضافه کرد: ایجاد جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران از نقشه های آمریکا برای تضعیف کردن جمهوری اسلامی بود که در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن عده‌ای معدود و فریب خورده پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس و آمریکا روشی از این جنگ بر علیه کشورمان است، گفت: آمریکا در تلاش است تا هویت‌های اقوام را در کشورمان مخدوش کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ایجاد فتنه پس از مرگ خانم مهسا امینی و سایر افراد و سپس اجرای طرح کشته‌سازی را از دیگر ترفندهای آمریکا در گسترش جنگ ترکیبی دانست و تصریح کرد: همپنداری دلسوزی و موضوعی دو روشی بود که سبب افزایش هیجان در جامعه و کشاندن مردم به کف خیابان‌ها شد و با ایجاد تردید در صداقت در رسانه های تحت سلطه آنها قوت گرفت که نمونه ایجاد تردید در صداقت را در ماجرای هواپیمای اکراینی دیده بودیم.

وی سرمایه اجتماعی پیوند بین امام و امت را رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دشمن ۴۰ سال به‌روی گسست اجتماعی و قومی در جامعه ما کار کرده تا امروز با ایجاد نفرت و هیجان برنامه ایجاد تقابل را اجرا کند.

تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای ایجاد گسست اجتماعی در ایران

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه تصویر فساد در کشور ما بزرگ‌تر از خود فساد است و جوان ما تصویر مناسبی از پیشرفت کشور ندارد، توضیح داد: باید نسبت به مردم خاضع و خاشع باشیم و با رفتن در میان آنها مشکلات را بشنویم و فرآیند پیشرفت را به درستی به مردم منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت دستگاه‌های اداری ناراضی هستند، خاطر نشان کرد: نباید تبعیض در جامعه و به خصوص در سیستم اداری باشد و دانشجویان، دانش‌آموزان، معلم‌ها و سایر اقشار جامعه سوالات و شبهاتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۹ ۲۲:۳۰

بازهم آمریکا مقصره،این قبوله ولی خودتون چی ؟ یعنی مسولین هیچ اشتباهی ندارند؟درسیاست گذاری ها،در اظهارات،در اعمال و ترک فعل وسکوت در مقابل فساد و ناکارآمدی و...