• پنجشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091006513
  • خبرنگار : 50513

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

جایگاه مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در جهش اقتصادی

جایگاه مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در جهش اقتصادی

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قوی وابسته به ایرانی است که اقتصادی قوی داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری صبح امروز (۱۰ آذرماه) در رویداد فناورانه تا ثریا استان زنجان، اظهار کرد: مسائل و مباحث مختلفی از بدنه جامعه، همواره در مجلس مطرح است و مجلس طبیعتاً به چالش‌های مهم کشور می‌پردازد.

وی با اشاره به جایگاه مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در جهش اقتصادی، تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش هستند تا مشکلات و موانعی را رفع کنند؛ برای موفقیت در این زمینه باید ارتباط مناسبی با بازار داشته باشند. رویکرد تا ثریا در این مسیر بسیار موثر است و می‌تواند قدمی برای حل چالش‌های کشور باشد.

باقری با بیان اینکه در مجلس حل چالش‌ها از دو مسیر قانون‌گذاری و نظارت امکان‌پذیر است، عنوان کرد: جنگ امروز کشور، جنگ اقتصادی است. ایران قوی وابسته به ایرانی است که اقتصادی قوی داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج خیرخواه، آینده‌نگر و دلسوز اقشار ضعیف جامعه است و سراغ مسائلی می‌رود که بتواند مشکل و چالشی را حل کند، افزود: در جنگ اقتصادی که از سال‌های گذشته با آن روبه‌رو بودیم، همواره چالش‌ها و اتفاقاتی را شاهد بودیم که این چالش‌ها باید رفع شوند؛ اگر جهش تولیدی در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد باید از مسیر دانش‌بنیان باشد.

وی با بیان اینکه قانون باید بتواند چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان را حل کند، اضافه کرد: در ابتدا باید چالش‌های استان خود را حل کنیم. پیشرفت استان با روش‌های سنتی محقق نمی‌شود، امید ما به جوانان نخبه و خلاق است و شرکت‌های دانش‌بنیان در این مسیر بسیار حائز اهمیت هستند.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد کلان وابسته به نفت است، تشریح کرد: نمی‌توان به طور مستقیم در چاه نفت را بست؛ یکی از حوزه‌های پر درآمد کشور می‌تواند معدن باشد. استان ما نیز یک استان معدنی است؛ باید از ظرفیت‌ها به نحو احسنت استفاده کرد.

جایگاه مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در جهش اقتصادی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: بسیج در میدان است و در عرصه‌های مختلفی همچون علم و فناوری پیشگام و در تمام میادین حاضر است.

سردار جهانبخش کرمی خاطرنشان کرد: پیروزی‌های ایران مقتدر را شیاطین و دشمنان نمی‌توانند بپذیرند و تحمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha