• پنجشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401091006523
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

موفقیت‌های نخبگان در المپیادهای علمی از مصادیق امیدآفرینی است

موفقیت‌های نخبگان در المپیادهای علمی از مصادیق امیدآفرینی است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: موفقیت‌های نخبگان کشور در المپیادهای علمی از مهم‌ترین مصادیق امیدآفرینی در کشور است.

مجید منعمی در دیدار نخبگان و برگزیدگان المپیادهای کشوری بروجرد که امروز صبح در دفتر فرماندار شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: ایران در زمینه علوم مختلف علی‌رغم فشارها و تحریم‌های مختلف از جایگاه مطلوبی برخوردار است و باعث نشده که متوقف شود.

وی تصریح کرد: کشور در زمینه‌های مختلفی علمی مانند علوم نظامی، نانو و ... پیشرفت کرده و مسیر علم در این عقبه طولانی و روشن است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه دانشمندان برجسته‌ای در کشور داشته و داریم، افزود: ما پیرو دینی هستیم که پیامبرش فرمود اطلبوا العلم ولو بالصین؛ دنبال دانش برو اگر در چین باشد در آموزه‌های دینی ما تأکید بر عمل شده است، در حقیقت، علم و عمل دو بال برای پرواز انسان هستند.

منعمی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های نخبگان کشور در المپیادهای علمی، از مهم‌ترین مصادیق امیدآفرینی در کشور و بسط روحیه خودباوری در جامعه است.

وی اضافه کرد: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و افتخارآفریدن برای کشور در هر عرصه‌ای برای جامعه بسیار شیرین، عزت‌آفرین و دلپذیر است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری به علم و دستیابی به دانش اهمیت می‌دهند و ما نیز باید در این زمینه فعال باشیم.

گفتنی است، در این نشست، مهدی چگنی دارنده مدال طلای المپیاد علوم زمین کشور، محمدمهدی اسدی دارنده مدال برنز المپیاد علوم زمین کشور و مانی مدیری دارنده مدال برنز المپیاد تفکر و کارآفرینی همراه با مدیر دبیرستان تیزهوشان بروجرد، با فرماندار بروجرد در خصوص وضعیت تحصیلی و علمی دانش آموزان شهرستان و موفقیت‌های آتی در رقابت‌های بین اللملی و جهانی پیش رو گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha