• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401091610951
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دانشجویان ما در این شرایط حساس به‌عنوان چشم بیدار جامعه، ضمن حفظ سنگر علم و دانش به‌عنوان سفیران آگاهی‌بخشی در جامعه توانسته‌اند با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند.

سیداحمدرضا شاهرخی در پیامی با  تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی است، روز فکرهای خلاق و اندیشه‌های نویی است که آینده‌ای پاک از جهل و عقب‌ماندگی را برای ایران اسلامی نوید می‌دهد.

روز دانشجو بهانه‌ای است برای گرامیداشت مقام شامخ شهید و شهادت، شهیدانی از مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی گرفته که راه آزادی و استقلال‌طلبی را در نظام استبدادی و دیکتاتوری پهلوی خائن فریاد زدند؛ تا شهید حسین علم‌الهدی و همرزمانش که در جبهه‌های نور علیه ظلمت به مقام رفیع شهادت نائل شدند و خون پاک‌شان در رگ‌های جوانان جاری شد؛ تا اندیشه و تفکر پویای دانشجویان این مرز و بوم، ترس و وحشت بر اندام دشمنان بیندازد و توطئه‌های مختلف آنها برای به چالش کشیدن هویت جوانان و دانشجویان محکوم به شکست باشد.

روز دانشجو، روز ارج نهادن به جوانان مؤمن و انقلابی و فعال و پویا در مسیر کسب علم و مهارت است که با جهاد علمی و حضور پر شور خود در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با قوت گام برمی‌دارند.

بدون شک، افقی روشن و آینده‌ای تضمین شده با نقش‌آفرینی شایسته دانشجویان آگاه، تحول‌خواه و جسور در جامعه، در حوزه‌های گوناگون امکان‌پذیر است.

دانشجویان ما در این شرایط حساس به‌عنوان چشم بیدار جامعه، ضمن حفظ سنگر علم و دانش به‌عنوان سفیران آگاهی‌بخشی در جامعه توانسته‌اند؛ با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند و نقش مؤثر خود را به‌عنوان سربازی شجاع در عرصه علمی و پژوهشی ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان لرستانی و کشور عزیزمان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده بتوانیم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، مقتدرانه در مسیر تحقق گام دوم انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha