• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401091611257
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

خانه باغ‌های ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی ایلام تعیین تکلیف شوند

خانه باغ‌های ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی ایلام تعیین تکلیف شوند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد، گفت: مهم ترین خواسته ما از مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی تعیین تکلیف خانه باغ‌ها در شهرک های صنعتی است.

دکتر "حسن بهرام نیا" شامگاه چهارشنبه در دیدار با مهندس رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و  شهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: در سال جاری واحدهای راکد بسیاری در استان فعال شده است و ایلام از حیث فعال سازی واحد های راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد و تلاش برای فعال شدن سایر واحدهای نیمه فعال و راکد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در بخش احیای واحد های راکد، رتبه چهارم کشور را کسب کرده است، افزود: همه تلاش تیم اقتصادی استان احیای واحد های راکد، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان است.

استاندار ایلام با اشاره به اشتغال ایجاد شده در استان گفت: اعتبار قابل توجهی در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در این استان برای تولید و اشتغال جذب شده است و در سال جدید تنها در دو مجموعه  «پتروشیمی» و «ان جی ال دهلران» بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

بهرام‌نیا به ساخت خانه باغ ها در شهرک صنعتی ایلام اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضا استان  آب، برق و گاز این خانه باغ ها قطع شده و مهمترین خواسته ما از مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان تعیین تکلیف خانه باغ‌ها در شهرک‌های صنعتی است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت سیلو ها توسط شرکت شهرک های صنعتی گفت: سیلو سازی توسط شرکت شهرک ها صنعتی اقدام بسیار خوبی بود که باید استمرار داشته باشد.

علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در دیدار با قدردانی از تلاش های استاندار ایلام در بحث احیای واکد، گفت: اولویت وزارت صمت و  شرکت شهرک ها،  تکمیل واحدهای  بیش از ۵۰ درصد پیشرفت است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در کشور احیا شده است و ۴۸ هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری داریم،  تاکید کرد: از سال قبل شروع کردیم که کارگاه های جدید را ایجاد کنیم که  این کارگاه ها برای تولیدات دانش بنیان در نظر گرفته می شود.

رسولیان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۰۰۰ کارگاه تولیدی ایجاد شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha