• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401091711648
  • خبرنگار : 50569

فرماندار مشهد:

نتوانسته‌ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم

نتوانسته‌ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: بحث مهمی که وجود دارد این است که ما در کشور در حوزه خدمت‌رسانی چه در حوزه تولید و چه در حوزه ایجاد ظرفیت دچار خلأ هستیم و این خلا این است که نتوانسته‌ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم.

محسن داوری با حضور در غرفه ایسنا در گفت‌وگو با این خبرگزاری در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد اظهار کرد: اولین قدم برای ارزیابی یک کار این است که بینیم چقدر از یک کار استقبال شده و بازدیدکنندگان نیز تا چه اندازه در آن حوزه توانسته‌اند ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: بحث مهمی که در این میان وجود دارد این است که ما در کشور در حوزه خدمت‌رسانی چه در حوزه تولید و چه در حوزه ایجاد ظرفیت دچار خلأ هستیم و نشانه این است که نتوانسته‌ایم حوزه اجرا را با پژوهش عجین کنیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: در حقیقت اگر بتوانیم علم را به اجرا نزدیک کنیم در بسیاری از حوزه‌ها موفق خواهیم بود، بدین منظور که ما نیازمندی خود را بدانیم بر اساس آن نیاز با استفاده از تجربه و علم خود به تولیداتی دست بزنیم، البته منظور از این تولید صرفا تولید کالا نیست و می‌تواند تولید در هر زمینه‌ای باشد که خوشبختانه این مهم در نمایشگاه امسال دیده شده است.

داوری گفت: اینکه برخی از مسئولین و مردم از این نمایشگاه بازدید داشتند، می‌تواند به این موضوع کمک کند که ما نخبگانی را شناسایی کنیم و آن‌ها را در کنار خود قرار دهیم که اگر بتوانیم در کنار یکدیگر این مهم را به سمتی پیش بریم که کارآفرینانی که از استعداد لازم برخوردار هستند یک تولید خوب همگام با کسب علم داشته باشند و در تولید نیز نقش موثری ایفا کنند، در این صورت نقصی که در این راستا وجود دارد برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال مقدمه این کار فراهم شد و ادامه را به ما مربوط می‌شود که بتوانیم در مجموعه خود آن را تکمیل کنیم، به همین منظور در گفت‌وگویی که با مدیر پارک علم و فناور داشتم بنا شد که ۸ کارگروه تشکیل شود تا بتوانیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: بنابراین اگر بتوانیم این مهم را اجرایی کنیم در این صورت می‌توان گفت که نمایشگاه توانسته تاثیرات مثبتی بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha