• یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092013473
  • خبرنگار : 50026

به مناسبت هفته پژوهش انجام می‌شود:

برگزاری ۲۶ عنوان برنامه در نیروهای مسلح خراسان جنوبی

برگزاری ۲۶ عنوان برنامه در نیروهای مسلح خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته پژوهش در رده‌های مختلف نیروهای مسلح استان خبر داد.

هادی ایمانی، امروز یکشنبه ۲۰ آذر در نشست خبری اظهار کرد: ششمین جشنواره امام علی (ع) ویژه نیروهای مسلح در هفته جاری برگزار و از پژوهشگران برتر حوزه‌های نظامی و انتظامی استان تقدیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزاری مسابقات علمی پژوهشی، بازدید و اردوی علمی، قرارگاه‌های جهادی، برنامه‌های دانش و پژوهش از ۲۱ تا ۲۸ آذرماه جاری، افزود: مجموعه دستاوردهای دانش و پژوهش نیروهای مسلح، قدرت بازدارندگی را به نمایش می‌گذارد که موجب ناامیدی دشمن است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح در حاشیه این جشنواره برپا و طی آن از ۲۴ پژوهشگر برتر از مجموعه‌های مختلف نظامی و انتظامی استان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: در این راستا، برخی دستاوردهای جدید در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود که امید است مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

ایمانی با بیان اینکه این دستاوردها قدرت نرم، امنیت اقتصادی و اجتماعی را برای کشور به دنبال دارد، تصریح کرد: اولین اجلاسیه بین‌المللی مکتب شهید سیلمانی در هشت عنوان برگزار می‌شود که محورهای مقالات شامل اخلاق راهبردی در مکتب شهید سلیمانی، انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی(در حوزه ادیان و مذاهب)، ابعاد اجتماعی مکتب شهید سلیمانی، الگوی حکمرانی مکتب شهید سلیمانی، رسانه‌ها و مکتب شهید سلیمانی، آموزه‌های دفاعی امنیتی مکتب شهید سلیمانی، سیاست خارجی و نظم جدید جهانی از منظر شهید سلیمانی و ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور شهید سلیمانی است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: پژوهشگران از ۳۰ آذر تا ۳۰ دی می‌توانند با مراجعه به سایت اجلاسیه www.soleimanicnf.com نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند.

یدالله دهقان، رئیس مرکز تحقیقات انتظامی خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری ۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته پژوهش، بیان کرد: رونمایی از دستاوردهای صنعتی و غیرصنعتی انتظامی، برگزاری شورای دانش و پژوهش، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای سربازان وظیفه، برگزاری نشست علمی با اساتید دانشگاه‌ها، تشکیل هسته‌های نخبگانی از سربازان نوآور برای جمع آوری ایده‌های مربوط به آن‌ها، برگزاری نمایشگاه دشتاوردهای علمی و تحقیقاتی و تقدیر از پژوهشگران برتر انتظامی استان از مهم‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha