• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401092114081
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان:

امام جمعه محور مباحث فرهنگی و اجتماعی باشد

امام جمعه محور مباحث فرهنگی و اجتماعی باشد

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر نقش مهم علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی گفت: حوزه تربیتی کار علما و ائمه جمعه است؛ به این منظور در مباحث فرهنگی و اجتماعی، امام جمعه باید محور باشد.

سردار محمد عبدالله پور امروز، ۲۱ آذرماه در نشست مجمع و هئیت اندیشه‌ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: اگر حمایت حضرت زهرا از ولایت نبود امروز شاید اثری از اسلام نبود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: استکبار از طریق فضای مجازی و جنگ شناختی سعی دارد بر روی ذهن جوانان این کشور تاثیر بگذارد لذا برای مقابله با این کار باید به جهاد تبیین توجه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اجرای برنامه‌های بسیج در آموزش و پرورش، افزود: سپاه در آموزش و پرورش یک مسئولیت برعهده دارد که آن حمایت از برنامه های بسیج است؛ به این منظور اقدامات خوبی در حوزه توجه به دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی انجام شده است.

عبدالله‌پور، نقش آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی با حوزه تربیتی دارد.

وی با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بیان کرد: با اینکه ۱۰ سال از نوشتن و نگارش سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می‌گذرد، تاکنون این سند در کشور اجرایی نشده است و در صورت اجرا، چندین سال طول خواهد کشید که جای بسیار تاسف دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش مهم علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی گفت: حوزه تربیتی کار علما و ائمه جمعه است؛ به این منظور در مباحث فرهنگی و اجتماعی، امام جمعه باید محور باشد.

عبدالله‌پور، با بیان اینکه نقطه ضعف ایران در عصر کنونی فضای مجازی است، یادآور شد: دشمن در هیچ عرصه‌ای حتی فرهنگی توان شکست و غلبه بر جمهوری اسلامی را ندارد ولی برای جبران این کاستی سعی دارد از طریق قدرت رسانه و بر روی جوانان این مرز و بوم تاثیر منفی بگذارد که باید با آن مقابله شود.

پایان پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha