• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092114084
  • خبرنگار : 50184

 رئیس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد

 رئیس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد

ایسنا/کرمانشاه طی مراسمی خلیل جلیلی به عنوان رئیس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی و از زحمات حمیدرضا مجردی رئیس پیشین این مرکز قدردانی شد.

خلیل جلیلی، امروز(21 آذر) در مراسم معارفه‌اش اظهار کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه 20 کد رشته(یازده کد رشته کاردانی و 9 کد رشته کارشناسی) داریم که در برخی از این رشته‌ها برای مهر ماه امسال جذب دانشجو نداشتیم، درحالیکه رشته های باارزشی هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی این رشته ها خبر داد و گفت: تلاش داریم با معرفی این رشته‌ها و ارتباط با سازمانهای متولی، برای فعال کردن این رشته ها گام برداریم و تا بهمن ماه به آنها یک ساماندهی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنا داریم به برخی رشته‌های مرتبط با حوزه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی ورود داشته باشیم و در این راستا با دستگاه‌های متولی همچون میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی هم رایزنی هایی داشته ایم.

جلیلی اظهار امیدواری کرد، ظرف یک ماه آینده کار راه اندازی این رشته ها به سرانجام برسد تا این مرکز بتواند برای مهر سال آینده در این رشته ها جذب دانشجو داشته باشد.

وی به پتانسیل مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای راه اندازی برخی رشته های دیگر همچون تجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت: وجود مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی این ظرفیت را فراهم کرده تا بتوانیم رشته هایی همچون تجهیزات پزشکی را راه اندازی کنیم که البته این امر مستلزم بررسی و مطالعات بیشتری است.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه گریزی هم به اولویت های این مرکز در حوزه برنامه های فرهنگی و علمی داشت و اظهار کرد: در این زمینه تلاش داریم تا بیشتر متکی بر توان دانشجویان باشیم، چراکه آنها اینگونه فعالیت ها را با علاقه انجام می دهند و می توانند خودشان متولی برگزاری این برنامه ها باشند.

وی همچنین توجه به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تخصصی، فعال‌تر کردن مرکز نوآوری کارآفرینی، بالا بردن روحیه کارآفرینی دانشجویان و توجه به ساختار توانمندسازی مهارتی دانشجویان را از دیگر برنامه های این مرکز اعلام کرد.

انتها پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha