• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401092114170
  • خبرنگار : 50035

استاندار همدان:

تصفیه‌خانه مهاجران با نصب تجهیزات راه‌اندازی می‌شود

تصفیه‌خانه مهاجران با نصب تجهیزات راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/همدان استاندار همدان با اعلام اینکه فاز نخست تصفیه‌خانه مهاجران تکمیل شده و فاز دوم نیز در حال تکمیل است، گفت: تجهیزات دریافتی پروژه تصفیه‌خانه مهاجران هرچه سریع‌تر نصب و راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از بخش‌های مختلف تصفیه‌خانه مهاجران به منظور تصفیه آب سدتالوار، با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه مهاجران به‌سرعت در حال انجام بوده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: با وضعیت و فرآیند پیشرفت کار، طی ماه‌های آینده شاهد انتقال آب به میزان ۱۲۰۰ لیتر برثانیه به این تصفیه خانه و پس از آن به شبکه شهری خواهیم بود. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بی شک از همه ظرفیت‌ها و امکانات ملی و استانی در راستای حل مشکل آب شرب مردم همدان استفاده می‌کنیم، یادآور شد: با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده، انتقال آب به میزان ۶۰۰ لیتر بر ثانیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت مختلف در ارتباط با تأمین تجهیزات پروژه تصفیه خانه مهاجران فعال و درگیر هستند، ادامه داد: عمده‌ کارهای پروژه تصفیه خانه مهاجران انجام شده و تجهیزات مورد نیاز آن نیز در حال انتقال و نصب است و برای دریافت سایر تجهیزات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، قاسمی‌فرزاد بیان کرد: با توجه به اهمیت خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ، اتصالات لوله‌های اصلی، سلامت و بهداشت آب شرب مردم همدان اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه با دقت تمام انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های پمپاژ یک، دو و سه تصفیه خانه مهاجران تکمیل شده است، مطرح کرد: تأمین آب شرب همدان و شهرهای اطراف به تصفیه خانه مهاجران وابسته است بنابراین باید با تمام توان هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: جزئیات مسائل و مشکلات پروژه آبرسانی به شهر همدان از طرف رئیس جمهور، وزیر نیرو و مجموعه مدیریتی استان به سرعت در حال پیگیری است به طوریکه به جهت اهمیت این پروژه، به حوزه عمرانی مأموریت داده شد تا روزانه گزارشی مبسوط از آخرین اقدامات پروژه آبرسانی را تهیه و ارائه کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۱۵:۰۹

سلام تصفیه خانه مربوط به روستای شیخی جان هست چرا ما صحرا دادیم به اسم مهاجران می نویسید زمین ها را مفت دادیم