• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092416263
  • خبرنگار : 50513

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

زنجان در دفاع از انقلاب همواره پیشتاز است

زنجان در دفاع از انقلاب همواره پیشتاز است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و نسبت به وظیفه خود آگاه هستند و در فتنه اخیر به خوبی عمل کردند.

آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۲۴ آذرماه) در دیدار رئیس قوه‌قضائیه با اقشار مختلف زنجان، اظهار کرد: مردم استان زنجان، نجیب، وفادار و ولایت‌مدار، با یک حالت استثنایی در خط مقدم هستند.

وی افزود: در فتنه اخیر، مردم زنجان در صحنه بودند و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند. زنجان همواره پیشتاز و پیشگام در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب بوده است.

خاتمی ادامه داد: اولین راهپیمایی زنان در این دیار و به طور خودجوش توسط زنان در حیات تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و این نشان از بصیرت زنان زنجانی است که همواره در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و نقش خود را به‌ خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی را نمی‌خواهد، تصریح کرد: ایران پس از ۴۳ سال با وجود همه فتنه‌ها، کودتاها و تحریم‌ها با اقتدار ایستاده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دشمن از ایران قوی، تفکر و حکومت دینی هراس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بیان کرد: مردم زنجان همیشه در صحنه بوده و نسبت به وظیفه خود آگاه هستند و در فتنه اخیر به خوبی عمل کردند. مسئولان و کارگزاران نظام نیز باید به عنوان قدردانی هر چه بهتر به مردم خدمت کنند و گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات آنها داشته و سعی کنند در خدمت ولی‌نعمتان خود باشند.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب با اتحاد پیروز شده و تا به امروز نیز با اتحاد مردم پا برجا مانده است، خاطرنشان کرد: وقتی همه در کنار هم بودیم انقلاب پیروز شد و وقتی با هم بمانیم نیز استوار و پا برجا می‌ماند.

وی ادامه داد: این توطئه‌های شوم با تدابیر مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و در صحنه بودن مردم‌، همچون توطئه‌های قبلی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha