• جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401092516642

/سروهای آسمانی قم/۵۸

پیش مقدمه ظهور از منظر شهید مهدی اعمی حقیقی

پیش مقدمه ظهور از منظر شهید مهدی اعمی حقیقی

ایسنا/قم شهید مهدی اعمی حقیقی در وصیت‌نامه اش نوشت: ما در عصری زندگی می‌کنیم که ظلم سراسر جهان را فرا گرفته ما باید آن‌قدر خون بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی عزیز (عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سایه توحید برقرار گردد.

شهید مهدی اعمی حقیقی در ۱۹ دی ۱۳۴۰ به دنیا آمد و سرانجام در دهم مهر ماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان شهد شیرین شهادت را نوشید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.

شهید مهدی اعمی حقیقی در وصیت‌نامه اش آورده است:

ان الله و اناالیه راجعون

ما از سوی خدا آمدیم و به سوی او باز می‌گردیم.

چقدر خوب است انسان خونش را پای درختی بریزد که میوه آن ولایت فقیه باشد. شهید محمدعلی رجایی

من فقط اول به خاطر دین اسلام و بعد مملکتم که وظیفه هر فرد مسلمان است می جنگم و تا آخرین نفس حسین زمان خویش خمینی را تنها نخواهم گذاشت.

من از همه شما ملت قهرمان و شهید پرور ایران می خواهم تا آن‌جا که در توان دارید برای اسلام تبلیغ کنید و نیز از روحانیت مبارز دست نکشید که اسلام شکست می خورد و آن وقت است که ما زیر سلطه ابرقدرت‌ها می رویم و مردم ناآگاه را آگاهی دهید تا ان‌شاالله اسلام به پیروزی نهایی خود برسد.

در راه اسلام جانمان عزیزتر از مولایمان علی(ع) و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) نیست؛ زیرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا حسین(ع) و از حسین (ع) تا شهدای کربلای جنوب و غرب ایران صدایم می زنند که چرا نشسته‌ای آخر ما مسلمان هستیم امام حسین (ع) است.

ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فرا گرفته ما باید آنقدر خون بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی عزیز (عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سایه توحید برقرار گردد.

پیام من به برادران و خواهر خود این است که آن‌ها هر قدمی که بر می‌دارند توجه کنند در راه خدا باشد و امیدوارم که با از دست دادن من که هدیه‌ای بی ارزش در برابر راه خدا هستم ناراحت نباشید و از شما می خواهم که بچه های خوب در آینده برای اسلام تربیت کنید.

به امید پیروزی اسلام و مستضعفان جهان بر مستکبران به سرکردگی شرق وغرب جهان‌خوار

والسلام علیکم و رحمه الله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

تاریخ سه شنبه تیرماه رمضان  ۶۱/۴/۱۵

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha