• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401092617668
  • خبرنگار : 50491

رئیس پلیس راهور گرگان خبر داد؛

تراکم مراکز تجاری و مطب‌ها از عوامل ترافیک‌زا در گرگان

تراکم مراکز تجاری و مطب‌ها از عوامل ترافیک‌زا در گرگان

ایسنا/گلستان رئیس پلیس راهور گرگان گفت: متاسفانه تمامی پاساژها و مطب‌های پزشکان در برخی از نقاط گرگان از جمله خیابان ولیعصر متمرکز شده و همین مسئله ترافیک شهری را تشدید کرده است.

سرهنگ عبدالله حاجیلری عصر امروز شنبه ۲۶ آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر گرگان، اظهار کرد: با افزایش تعداد وسایل نقلیه در شهرها، حجم قابل توجهی از خودروها در شهر دیده می‌شود و عوامل پلیس راهور نیز در برابر وظایف ذاتی خود نسبت به اعمال قانون و روان‌سازی ترافیک در سطح شهر به ویژه در ساعات پیک ترافیک اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما حتی از ساعت استراحت نیروهای خود برای روان‌سازی ترافیک گرگان کمک می‌گیریم، بیان کرد: مشکلاتی در سطح معابر گرگان وجود دارد که از جمله آن عدم توزیع خدمات شهری در نقاط مختلف شهر است.

رئیس پلیس راهور گرگان متذکر شد: متاسفانه تمامی پاساژها و مطب‌های پزشکان در برخی از نقاط گرگان از جمله خیابان ولیعصر متمرکز شده و با این شرایط پارکینگ به تعداد کافی در نظر گرفته نشده و همین مسئله توقف حاشیه‌ای در این مسیرها را بیشتر می‌کند.

حاجیلری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مکان یابی پارکینگ‌ها نزدیکی به مراکز تجاری و درمانی است، خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان و کارشناسان هنگام صدور مجوز برای تأسیس برج و ساختمان‌های بلندمرتبه باید مسئله پارکینگ‌ها را لحاظ کنند و یا پارکینگ‌های عمومی را در نظر بگیرند تا ترافیک در سطح شهر روان شود.

وی افزود: جلسات و مکاتبات متعددی با شورای ترافیک و شهرداری گرگان داشتیم گرچه در مسیر خیابان ولیعصر گرگان پارکینگ‌هایی هم وجود دارد اما می‌طلبد فرهنگ سازی بیشتری برای استفاده از پارکینگ‌های عمومی صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۹:۴۶

اشتباه همینجاست هرچی پارکینگ بسازی باز جا کن میارید چرا از اتوی های برقی و مترو استفاده نمی کنید ؟؟