• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401092717966
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار بیمارستان راز و جرگلان

 برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار بیمارستان راز و جرگلان

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار ساخت بیمارستان راز و جرگلان خبر داد.

دکتر حمیدرضا صدوقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار قرار داریم که این مناقصه به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان راز و جرگلان ۶۴ تخت خواب است، گفت: طی سفر رئیس جمهور برای ساخت این بیمارستان اعتبار ۸۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

دکتر صدوقی افزود: از آنجاییکه اعتبار در نظر گرفته شده به صورت مرحله به مرحله اختصاص می یابد در نتیجه مجبور هستیم این پروژه را به صورت فاز به فاز بسازیم.

وی ادامه داد: اما هر چقدر مدت اجرای پروژه طولانی تر شود، هزینه های ساخت آن نیز افزایش می یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیمارستان راز و جرگلان، بیمارستانی جنرال بوده است، اظهار کرد: این بیمارستان شامل بخش هایی همچون داخلی، اطفال، زنان و زایمان است.

دکتر محمد حسین انصاری مود رئیس نظام پزشکی خراسان شمالی نیز چندی پیش در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: نزدیک ترین بیمارستان به شهرستان راز و جرگلان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری قرار دارد و ۲.۵ ساعت طول می کشد تا بیماران نیازمند تخت بیمارستانی، به بیمارستان برسند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد روزهای یخبندان در این شهرستان حدود ۶۰ روز و از سوی دیگر طول راه های شوسه و خاکی آن حدود ۵۳ درصد است بنابراین یکی از نیازهای اساسی مردم این منطقه، ساختن بیمارستان است.

دکتر انصاری مورد افزود: شهرستان راز و جرگلان در تمامی رشته های پزشک متخصص با کمبود مواجه است. البته این کمبود در بخش دولتی این شهرستان نیز به شدت به چشم می خورد.

وی به پروژه ساخت بیمارستان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان حق مردم این شهرستان است و باید هر چه سریع تر ساخت آن آغاز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha