• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401092819303
  • خبرنگار : 50228

کنایه مهاجری به مدیرکل ورزش خوزستان: این نتیجه را به شما تبریک می‌گویم!

کنایه مهاجری به مدیرکل ورزش خوزستان: این نتیجه را به شما تبریک می‌گویم!

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سخنانی کنایه آمیز خطاب به بنی تمیم گفت: قبل از اینکه به تیم فولاد تبریک بگویم، به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با فولاد که با شکست ۴ بر یک این تیم همراه بود، اظهار کرد: قبل از اینکه به تیم فولاد تبریک بگویم، به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تبریک می‌گویم. آقای بنی‌تمیم تعهدی که به تیم نفت مسجدسلیمان داشت را انجام نداد و متأسفانه بارها گفته‌ام مسیری که می‌رویم خوب نیست.

وی ادامه داد: می‌شد این روزها را پیش‌بینی کرد. زمانی که این تیم را بستم مشکلات این شهر را می‌دانستم اما قول دادند که مشکل مالی نخواهیم داشت. دو هفته پیش با مبلغی که به بازیکنان پرداخت شد، پرداختی به آنها به ۳۰ درصد رسید و قرار شد تا پیش از بازی امشب با فولاد ۵ تا ۱۰ درصد دیگر را هم بدهند. ذهن بازیکن درگیر است و بارها گفته‌ام وقتی در تیمی مسائل مالی باشد حواشی دیگر در آن رخنه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: آقای بنی‌تمیم اگر نمی‌توانید پول را به نفت مسجدسلیمان بدهید چرا مسئولیت آن را قبول کردید؟ چقدر باید پیگیر باشیم و در اتاق شما بیاییم و جواب ندهید؟ این پول واقعاً حق بازیکنان و این شهر است اما کسی توجه نمی‌کند که ما شرایط را چطور می‌گذرانیم. چرا باید این‌طور تصمیم بگیرید که پول ما گروگان گرفته شود. الان راحت شدید؟

وی با اشاره به درست انجام نشدن برخی کارها در این باشگاه خاطرنشان کرد: امروزساعت ۱۲ ظهر به ما گفتند که شنانی چهارکارته است در حالی که ما کار کرده بودیم که او در تمرین‌مان باشد اما مجبور شدیم از بازیکن دیگری استفاده کنیم که ذهنیت بازی نداشت و ثانیه ۳۰ بازی، پنالتی می‌دهیم. فولاد ما را نبرد و اشتباهات بچه‌گانمان باعث شد گل بخوریم. 

مهاجری ادامه داد: همه جوره ما را گوشه رینگ گذاشته‌اند و می‌زنند. من و کادر فنی به صورت تنها چگونه می‌توانیم کار کنیم و مگر چقدر زور داریم. من واقعاً مانده‌ام. اشتباهات فردی بدجور ما را اذیت می‌کند و اگر فنی ببازیم این قدر شهامت دارم که بگویم مشکل فنی بوده است اما محدودیت بازیکن داریم. 

وی خاطرنشان کرد: دفاع وسط در ایران نتوانستیم پیدا کنیم و گفتم بازیکن خارجی بگیریم اما وقتی باشگاه توان جذب بازیکن خارجی ندارد شرایط می‌شود چیزی که می‌بینید و هر لحظه باید خدا خدا کنیم که بازیکنانمان مصدوم نشوند چون نفر نداریم. تیم ما نیازمند یک پنجره نقل و انتقالات است.

مهاجری بیان کرد: داور برای فولاد پنالتی می‌گیرد و بعد می‌گوید اشتباه کردم، اما این میدان جای اشتباه نیست. تمرکز و حس برنده شدن را از ما می‌گیرند. اگر فشار می‌آورید که ما برویم بیایید صحبت کنیم. اعتبار من هم زیر سؤال می‌رود. من هیچ وقت تیم‌هایم اینجای جدول نبوده‌اند. البته در اینجای جدول تحویل گرفته‌ام و نجات داده‌ام. همه باید پای کار بیایند اما انگار این تیم برای استان مهم نیست و مدیرکل ورزش خوزستان راحت گردن تیم ما را می‌زند. قول می‌دهند اما پول نمی‌دهند و بازیکن تمرکزش به هم می‌خورد و بعد حیا کن رها کن را من باید بشنوم و هجمه روی من است. هیچ چای پازل به سود ما نیست و همه این شرایط به هم گره می‌خورد تا تمرکز نداشته باشیم و بعد هم به این صورت گل بخوریم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: هم بیرون باشگاه و هم درون باشگاه برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. من فرار نمی‌کنم و اگر می‌خواستم بروم در هفته ششم که پیشنهاد خیلی خوب داشتم می‌رفتم، اما ایستادم. بازیکنانم از شرایط راضی نیستند و مسائل مالی باعث می‌شود روی بازیکنان درروی هم باز شود. 

وی ادامه داد: روز گذشته هم گفتم اگر ۵ میلیارد ما را مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌داد و پرداختی به بازیکنانمان به ۳۵ درصد می‌رسید، بعد امروز آقای بنی‌تمیم این حق را داشت به ما برای نتیجه انتقاد کند. من اگر خودم را نمی‌شناختم مسئولیت قبول نمی‌کردم. باید از نظر روانی تیم‌مان پوست‌اندازی کند. اگر من بروم و پول به تیم می‌رسد من خواهم رفت. زمانی که قرار شد ادامه همکاری دهیم من گفتم باید پرداختی‌ها درست شود و بازیکن جذب کنیم و به من قول دادند اما انجام نشد. می‌خواهم بدانم امشب کدام گل را فنی و زیر فشار تاکتیکی فولاد خوردیم؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha