• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401092919618
  • منبع : نمایندگی کردستان

کردستان آماده ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم است

کردستان آماده ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم است

ایسنا/کردستان رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کردستان آماده ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) است.

 «کامل گلباغی» در گفت و گو ایسنا، در تشریح چگونگی اجرای یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کردستان اظهار کرد: همه دانش آموزان دختر و پسر ۸ تا ۱۵ سال می توانند در این طرح ثبت نام کنند و به صورت مجازی و حضوری از آموزش های ویژه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: دو موسسه در سنندج و دیواندره مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کردستان تعیین و معرفی شدند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کار ثبت نام از دانش آموزان نوجوانان و جوانان تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد و علاقمندان می توانند به تارنمای طرح ملی تلاوت مراجعه کنند.

وی افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم فرصت بی نظیری فراروی دختران و پسران علاقمند در استان کردستان قرار داده تا با شرکت در کلاس های ویژه و بهره مندی از اساتید قرآنی  شاخص های قرآنی استان را ارتقاء دهند.

گلباغی تاکید کرد: در این زمینه آموزش و پرورش و شهرداری نقش ارزنده ای در هدایت دانش آموزان و فراهم کردن زیرساخت های لازم آموزشی  برعهده دارند.

به گفته وی کردستان از ظرفیت های قرآنی بالایی برخوردار است که طرح ملی تلاوت می تواند این  ظرفیت ها و استعدادها را شکوفا کند.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند از طریق تارنمای  melitelavat.ir اقدام کنند.

 طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت نام،  ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه و بیناری برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره  برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می کند.

 هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است، در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر "سطح یک" در موسسه قرآنی مجری طرح در استان‌ها  پذیرش می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha