• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1401092919698
  • خبرنگار : 71451

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام:

حاج قاسم فرهنگ و روح مقاومت را تقویت کرد/ولایت مداری حاج قاسم بی‌نظیر بود

حاج قاسم فرهنگ و روح مقاومت را تقویت کرد/ولایت مداری حاج قاسم بی‌نظیر بود

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سخن گفتن درباره شهید سلیمانی هم آسان و هم سخت است. نام و کارهای ایشان در سراسر جهان و جبهه مقاومت طنین انداز شد. حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس یک خود ساختگی داشت.

به گزارش ایسنا امیر سرتیپ ابراهیم گلفام که در مراسم آغاز به کار سومین سال فعالیت رادیو مقاومت در سالن شهدای رادیو سخن می‌گفت، ادامه داد:  او بارها تا مرز شهادت پیش رفت، اما خدا حاج قاسم را نگهداشت تا اینکه به جبهه مقاومت ورود پیدا کرد که مقطع بسیار مهمی مانند نهضت عاشورا در تاریخ محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ گلفام افزود: در ایام راهیان نور با لباس نظامی به عنوان خادم در خدمت زائران بودیم، مردم و کادر جوان ارتش بسیار به ما مراجعه می‌کردند که ما را به نیروهای مقاومت وصل کنید؛ می‌گفتند اگر چه در دفاع مقدس نبودیم، اما اکنون می‌توانیم به مسئولیت خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: کاری که حاج قاسم کرد ویژگی‌های بارز نظامی داشت. در آخرین ماه‌های حیاتش در ستاد کل مراسمی برای گرامیداشت شهدا و رزمندگان به پیشنهاد خودشان برگزار شد و خانواده‌های شهدا تصور می‌کردند سرلشکر سلیمانی یا حاج قاسم نیامده در حالی که ایشان در انتهای سالن نشسته بودند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: ولایت مداری حاج قاسم بی‌نظیر بود و تلاش می‌کرد تا گمنام باشد. خدا خواست که او برای ما قهرمان و شاخص باشد. نباید او را گم کنیم. اگر حاج قاسم نبود، داعش به مرزهای ملی و اعتقادی ما می‌رسید. حضور حاج قاسم و یارانش در منطقه باعث شد تا نظام سیاسی در منطقه باقی بماند. فرهنگ و روح مقاومت را حاج قاسم تقویت کرد و اگر این فرهنگ نبود، سرنوشت جبهه مقاومت به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. امروز با افتخار می‌گوییم که در حوزه بازدارندگی به بلوغ رسیده‌ایم و قسمتی از توانمندی جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت شکل گرفت.

در بخش دیگر این مراسم از سه اثر در زمینه علوم شناختی در رسانه رونمایی شد.

کوچک زاده رییس رادیو گفت‌وگو در سخنان کوتاهی در بار آثار رونمایی شده در این مراسم گفت :کتاب‌ها به شکل هوشمند تهیه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو گفت‌وگو از محتوای این آثار استفاده کنند. این آثار در زمینه جنگ روانی و اقناع مخاطبان می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha