• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401100100147
  • منبع : نمایندگی ایلام

سفر استاندار ایلام به دره‌شهر

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل پمپاژ چم‌ژاب - ارمو 

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل پمپاژ چم‌ژاب - ارمو 

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در ادامه سفرهای شهرستانی امروز پنجشنبه ۱ دی ماه با استقبال مسئولان شهرستان وارد دره شهر شد.

بازدید از محور چهار خطه ایلام -دره‌شهر 

"حسن بهرام‌نیا" در این بازدید  با ابراز رضایت از پیشرفت این پروژه به مسئولان راه و شهرسازی استان تاکید کرد:  ابتدا باید ابنیه ها احداث و نهایی شوند سپس سایر عملیات از جمله تعریض و آسفالت انجام گیرد.

وی خواستار تسریع در روند این پروژه شد و اظهار کرد: مبلغ ۴ میلیارد تومان از اعتبارات اربعین برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است و سایر اعتبارات مورد نیاز نیز اضافه خواهد شد.

 پروژه چهارخطه کردن محور ایلام دره شهر به طول ۱۲ کیلومتر در دست اجرا است و در جریان این بازدید به صورت میدانی مسایل و مشکلات مربوط به این پروژه بررسی شد و دستورات لازم برای حل مشکلات بیمه کارگران نیز صادر شد.

بازدید از ایستگاه پمپاژ کشاورزی چم‌ژاب - ارمو 

استاندار ایلام در این بازدید خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد و گفت: این طرح برای تامین یک هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دشت های ارمو و چم‌ژاب در شهرستان طراحی شده است.

 بهرام نیا افزود: ۸میلیارد از اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری و ۴ میلیارد اعتبارات استانی و مجموعا ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بزرگ کشاورزی تحول عظیمی را در منطقه رقم خواهد زد، تصریح کرد: پنج روستا و ۱۲۰۰ خانوار از خدمات این طرح عظیم بهره مند می شوند.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید در بخش دیگری از سخنان خود، هدف از دور جدید سفرهای شهرستانی را دیدار بی واسطه با  مردم و شنیدن صحبت های آنان بیان کرد و گفت: در جریان این سفرها ضمن سرکشی از پروژه های که توسط دولت تأمین اعتبار شده، وضعیت پیشرفت آنها نیز بررسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از مردم و شهدای والامقام روستای ارمو، کار ساماندهی و آسفالت این روستا در حدود سه ماه به سرانجام رسید.

دیدار با خانواده شهید زینی‌وند

 بهرام نیا استاندار ایلام  در ادامه برنامه های  سفر خود  به شهرستان دره شهر با خانواده شهید «غلام حسین زینی وند» دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است، گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا برای مسئولان یک تکلیف است.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا امید آفرین است و برای ما تداعی گر وظیفه خطیر خدمتگزاری است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد:  شهید زینی وند، بعنوان شهید فرهنگی از  جایگاه ویژه ای برخوردار است که برای دفاع از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرد. 

 بهرام‌نیا اضافه کرد: مسئولان باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

شهید زینی وند در تاریخ ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha