• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401100100240
  • منبع : نمایندگی همدان

توزیع ۷۰۰۰ بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان

توزیع ۷۰۰۰ بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان

ایسنا/همدان  فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد، گفت:  دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد که با حضور سپاه و بسیج در این زمینه نیز مثل تمامی عرصه‌های دیگر ناکام مانده است.

سید جواد حسینی در رزمایش یلدای فاطمی، از توزیع بیش از ۷۰۰۰ بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان خبرداد و افزود: بیش از ۷۰۰۰ بسته از قبیل برنج ، مرغ ، روغن ، گوشت، آجیل توسط بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه‌ها آماده توزیع در بین نیازمندان شده است .

امام جمعه‌ همدان نیز در این مراسم افزود :  بسیج در تمامی عرصه ها به ویژه خدمت رسانی و عمرانی خوش درخشیده است به طوریکه دو میلیون بسته به مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و ۷۰۰۰ بسته در سطح استان همدان تهیه شده است که آماده توزیع در بین نیازمندان است.

آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی با بیان اینکه آداب و معاشرت بخشی از فرایض دینی است که کمتر به آن توجه می‌شود، تأکید کرد: پیامبر اکرم (ص) صله رحم را جزئی از دین می‌داند و این سنت قدیمی شب یلدا بخشی از توصیه‌های دینی ماست چرا که همبستگی بیشتر در بین خانواده را ایجاد می‌کند و این کار به طور قطع به انسجام کشور کمک می‌کند.

نماینده مردم همدان و در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبست و تمامی عرصه ها کرونا ، جنگ ، زلزله ، سیل ، عمرانی ، سازندگی در کنار مردم بوده است و طبق فرمایشات امام رضوان الله تعالی علیه سپاه اگر نبود کشور هم نبود،اظهار کرد :نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است کسی که تمامی زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرده است و به همین دلیل است آمریکا و ابر قدرت ها از ایران واهمه و ترس دارند امشب میلیون ها نفر در سراسر کشور به کمک سپاه پاسداران ، بسیج ، مدارس، خیرین در کنار خانواده های خود جمع می‌شوند و به خوشحالی می پردازند.

حمیدرضا حاجی بابایی ادامه داد: امسال به حمدالله از کارهای بزرگ سپاه پاسداران صادرات شش میلیارد دلاری بنزین در ۸ ماهه اول توسط قرارگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته است و می‌توان این را نیز افزود در هر عرصه‌ای پیشرفت است نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خود نمایی می‌کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha