• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100301527

عباس حیدرزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز عنوان کرد؛

ضرورت تربیت امامانی برای رهبری جامعه و حل مشکلات محله

ضرورت تربیت امامانی برای رهبری جامعه و حل مشکلات محله

ایسنا/قم یکی از پیشکسوتان مداحی گفت: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز موجب می‌شود امام جماعت‌هایی داشته باشیم که هرکدام محورهای وحدت و حل مسائل محله خود باشند.

عباس حیدرزاده از پیشکسوتان مداحی امروز شنبه 3 دیماه در بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با اشاره به اینکه پیاده‌سازی محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز واجب و ضروری است، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب می‌شود امام جماعت‌هایی داشته باشیم که هرکدام محورهای وحدت و حل مسائل محله خود باشند.

وی با بیان اینکه زحمات بسیاری برای بیان این مطالب کشیده شده است، مطرح کرد: باید از تمام افرادی که برای احصای مسائل و مشکلات جامعه و پیدا کردن راه حل مناسب تلاش کرده‌اند، تقدیر شود.

این مداح برجسته کشور با اشاره به اینکه نهادهای مسئول باید این طرح را در دل جامعه پیاده کنند، عنوان کرد: این پیاده‌سازی موجب همراهی، همدلی، اتحاد، وحدت و رفع مشکلات در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تربیت چنین امام جماعتی بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: چنین امام جماعتی می‌تواند محله و جامعه را رهبری کرده و نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

حیدرزاده ادامه داد: گروه‌های هدف، مسئولین، وظیفه‌مندان، دلسوزان اسلام و انقلاب اسلامی حتما باید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کرده و با وظایف خود از نزدیک آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه هر فرد در محله می‌تواند در بهبود شرایط جامعه نقش آفرینی کند، تصریح کرد: تمام مشکلات توسط دولت حل نخواهد شد بلکه مردم نیز تاثیرگذاری بسیاری در حل مشکلات جامعه دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha