• یکشنبه / ۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401100402132
  • خبرنگار : 50214

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد رئیس انجمن فوتبال کارگران هیات ورزش کارگری استان یزد از آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران این استان خبر داد و گفت: این مسابقات از بهمن ماه سال جاری آغاز و همزمان با هفته کارگر سال آینده به کار خود پایان خواهد داد.

«عباس کلانتری» ضمن اعلام این خبر، گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان هر سال به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز و پس از برگزاری مسابقات مراحل گروهی و حذفی، فینال رقابتها در اردیبهشت ماه سال بعد، همزمان با هفته کارگر برگزار می‌شود.

وی فوتسال را یک رشته محبوب میان ورزشکاران به ویژه جامعه شریف کارگری دانست و افزود: یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات توجه به سلامتی و افزایش نشاط در کارگران است که به تبع آن علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، منجر به افزایش بهره وری نیز می‌شود؛ رشته فوتبال و فوتسال همواره مورد استقبال همه رده های سنی بوده است.

رئیس انجمن فوتبال کارگران یزد با اشاره به بلامانع بودن حضور تمام تیم های کارگری استان در این مسابقات، خاطرنشان کرد: کلیه شرکتها و کارخانجات سطح استان می‌توانند تیم های خود را در این مسابقات با مراجعه به لینک https://b۲n.ir/FootsallKargary ثبت نام کنند. البته قبل از آن حتما دستورالعمل مسابقات را از طریق لینک https://b۲n.ir/footsall دریافت و به دقت مطالعه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، کلانتری با اشاره به برگزاری مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کمیته فوتسال، گفت: این دوره از مسابقات پس از قرعه‌کشی و گروه‌بندی در بهمن ماه آغاز می شود و تیمها پس از رقابت در دور گروهی به مرحله بعد راه می یابند و در ادامه برای حضور در دیدار پایانی به صورت حذفی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha