• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401100502532
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره گاز اردستان:

گاز مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

گاز مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

ایسنا/اصفهان رئیس اداره گاز شهرستان اردستان با بیان اینکه در یک هفته گذشته برای ۷۰ مشترک پرمصرف اخطاریه قطع صادر شده است، گفت: قطع گاز مشترکان پرمصرف جدی است و خدمات این اداره به مشترکان پرمصرف پس از ارائه اخطار، قطع خواهد شد.

اسماعیل مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه‌های اداره گاز شهرستان اردستان در حال انجام است و با همراهی مسئولان شهرستان در سال جاری چهار روستا شامل خرم‌آباد، گلانجیره، لشکر کوه و جلیل‌آباد با هزینه بیش از ۷۰ میلیارد ریال به شبکه گازرسانی متصل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۷۰ روستا در شهرستان اردستان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: اکنون تنها ساکنان روستای داوران که بالای ۲۰ خانوار هستند از مصرف گاز محروم بوده، ولی در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲ این روستا نیز گازدار شود. البته در شهرستان روستاهایی وجود دارند که گاز ندارند که دلیل آن سکونت کمتر از ۲۰ خانوار است.

رئیس اداره گاز اردستان، تصریح کرد: اداره گاز شهرستان اردستان در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار مشترک خانگی، صنعتی، کشاورزی و... دارد و سرانه مصرف مشترکان بخش خانگی به غیر از مناطق کوهستانی شهرستان نرمال است.

مهدوی با اشاره به محدودیت‌های مصرف گاز صنایع بزرگ در فصل زمستان گفت: بیشترین مصرف گاز شهرستان در صنایع بزرگ اتفاق می‌افتد و هم‌اکنون گاز صنایع بزرگ شهرستان شامل کارخانه سیمان، فولاد و نیروگاه سیکل ترکیبی قطع شده و این صنایع بعضاً مازوت و گازوئیل مصرف می‌کنند. البته اخطاریه‌های لازم به صنایع سبک شهرستان برای استفاده بهینه از مصرف صادر شده است.

شرکت گاز اردستان ۱۷۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

وی با بیان اینکه اداره گاز شهرستان اردستان بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد که بیشتر آن برای صنایع بزرگ شهرستان است، گفت: حدود ۳۵ میلیارد ریال از مشترکان سبک طلب داریم که سهم ادارات دولتی بیشتر است.

رئیس اداره گاز اردستان خاطرنشان کرد: بازرسان شرکت گاز شهرستان اردستان موظف به بازرسی از ادارات و اماکن پرمصرف هستند و در صورت مشاهده مصرف بی‌رویه و نامحسوس با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند .

مهدوی با بیان اینکه در یک هفته گذشته برای ۷۰ مشترک پرمصرف اخطاریه قطع صادر شده است و ادارات دولتی در رصد نامحسوس بازرسان اداره گاز هستند، گفت: قطع گاز مشترکان پرمصرف جدی است و خدمات این اداره به مشترکان پرمصرف در فصل زمستان پس از ارائه اخطار، قطع خواهد شد.

وی بابیان اینکه شهرستان اردستان در مرکز کشور قرار دارد و هیچ عنوان قطعی و افت فشار گاز در بخش مشترکان سبک نخواهیم داشت تأکید کرد: از مردم و صنایع انتظار می‌رود صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز را در دستور کار قرار دهند تا مشترکان دیگر نقاط کشور نیز قطعی گاز کمتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha