• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401100502567
  • خبرنگار : 50228

رئیس انجمن کاراته کارگری استان عنوان کرد

جمعیت ۱۵ هزار نفری کاراته خوزستان / به دنبال میزبانی بین‌المللی هستیم

جمعیت ۱۵ هزار نفری کاراته خوزستان / به دنبال میزبانی بین‌المللی هستیم

ایسنا/خوزستان رئیس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان از وجود ظرفیت لازم در استان برای میزبانی از رویدادهای بین المللی خبر داد و گفت: در خوزستان جمعیتی نزدیک به ۱۵ هزار نفر در کاراته مشغول به فعالیت هستند.

حمیدرضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام تلاشمان این بوده است که از ظرفیت دستگاه‌ها و ارگان‌ها مثل پتروشیمی‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها بهره‌مند شویم تا در استان خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی باشیم. خوزستان حرف‌های زیادی برای گفتن در رشته کاراته دارد و با توجه به دسترسی که استان به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و نیز کشورهای منطقه‌ای و اوراسیایی دارد، می‌توانیم میزبان خوبی برای رقابت‌های بین‌المللی در رشته کاراته کارگری باشیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های این میزبانی در استان خوزستان فراهم است، ادامه داد: در صورتی که شرکت‌های پتروشیمی در استان خوزستان راغب به همکاری باشند، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در استان برای آن‌ها چندان هزینه‌بر نخواهد بود و ما نیز همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

غفاری در خصوص برگزاری لیگ کاراته کارگری در خوزستان نیز خاطر نشان کرد: جمعیت ورزش کاراته زیاد است و در خوزستان جمعیتی نزدیک به ۱۵ هزار نفر در کاراته مشغول به فعالیت هستند که با داشتن برنامه‌های مناسب و مدیریت ظرفیت‌های موجود می‌توانیم رویدادهای خوبی را در بخش استانی، کشوری و جهانی در استان خوزستان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: به طور مثال چند روز پیش سرمربی خوزستانی تیم ملی کاراته کره جنوبی را به خوزستان دعوت کردم و ورزشکاران استان زیر نظر وی آموزش دیدند، ضمن اینکه در چنین رویدادهایی حتی می‌توانیم روی بحث فرهنگی ورزشکاران نیز کار کنیم.

رئیس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: ما قصد داریم از این پس نیز به صورت تخصصی تر در ورزش کاراته کارگری گام برداریم. تاکنون در ورزش کارگری لیگ کشوری نداشته‌ایم و همان‌طور که گفتم در حال پیگیری هستیم تا هر کدام از ۳۰ شهرستان استان خوزستان یک تیم برای حضور در لیگ کاراته استان آماده کنند که با برگزاری همین لیگ حدود ۷۰۰ کاراته‌کا فعال می‌شوند. ما معتقدیم علاقه‌مندان به این رشته در استان خوزستان بسیار هستند و بر همین اساس نیز به دنبال گسترش کاراته کارگری در استان هستیم که با همکاری رسانه‌ها می‌توانیم گام‌های بهتری در این زمینه برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha