• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401100503111
  • خبرنگار : 50378

استاندار خراسان رضوی:

تحقق حضور ۴۰ میلیون زائر داخلی دور از ذهن نیست

تحقق حضور ۴۰ میلیون زائر داخلی دور از ذهن نیست

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به آمار به دست آمده در سال جاری، رسیدن به آمار ۴۰ میلیون زائر داخلی تا پایان سال ۱۴۰۴ دور از ذهن نیست.

یعقوبعلی نظری اظهار کرد: هدفگذاری شده است تا تعداد زائران خارجی در سال ۱۴۰۴ به رقم ۶ میلیون نفر برسد. در برخی موضوعات قرارگاه‌های مختلف استانی، شاهد توفیقات خوبی بوده‌ایم و لازم است تا در مابقی حوزه‌ها نیز مشکلات با همفکری حل شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر مسئولان قرارگاه‌ها باید گزارشی از موفقیت‌ها و دلایل عدم موفقیت خود را برای برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۲ ارائه دهند.

استاندار خراسان رضوی ایجاد قرارگاه‌های مختلف را برای هدایت کلی مجموعه استان دانست و گفت: موفقیت قرارگاه‌ها به رصد، تحلیل و اقدام به موقع آن‌ها وابسته است.

نظری با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه دانش‌بنیان با توجه به شعار سال افزود: شبکه مسائل استان به دست آمده است که در قالب پردیس‌های مختلف، حل نیازها و رفع مشکلات پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت مستقیم با پارک علم و فناوری استان در ارتباط هستند که از سوی پارک مورد حمایت و هدایت قرار دارند؛ از سوی دیگر تعدادی از شرکت‌ها نیز به صورت فردی و تشکیلاتی در مسیر دانش‌بنیان در حال حرکت هستند.

نظری ادامه داد: برخی سازمان‌ها نیز برای حل مشکلات خود، شبکه‌های دانش‌بنیانی را ایجاد کرده‌اند و لازم است تا اطلاعات این مجموعه‌ها برای طرح در قرارگاه دانش‌بنیان، توسط پارک علم و فناوری جمع‌آوری و ارئه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استاندرای خراسان رضوی، وی همچنین به دریافت مجوز طرح و توسعه برخی از شرکت‌ها و صنایع اشاره کرد و گفت: در بازدید از صنایع مختلف شاهد اینگونه فعالیت‌ها نیز بوده‌ایم و اطلاعات این شرکت‌ها که در نهایت منجر به پیشرفت استان است، باید در قرارگاه دانش‌بنیان معرفی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha