• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401100904736
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در نه دی، یک روز تاریخ‌ساز را برای انقلاب ما رقم زدند

مردم در نه دی، یک روز تاریخ‌ساز را برای انقلاب ما رقم زدند

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در نه دی، یک روز تاریخ‌ساز را برای انقلاب ما رقم زدند.

آیت‌الله "هاشم نیازی" روز پنجشنبه هشتم دی ماه، در رویداد دو روزه تخصصی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی لرستان، اظهار کرد: هرسال برای یاد این روزی که یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ماست جمع می‌شویم و این روز بزرگ را یادآوری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در ۹ دی مردم برای خنثی کردن یک توطئه بزرگ دشمن به میدان آمدند و یک روز تاریخ‌ساز را برای انقلاب ما رقم زدند، افزود: مسلمان باید درک درستی از شرایط زمان و فضاسازی ها داشته باشد خصوصا در چنین شرایطی که دشمن در جنگ رسانه ای برعلیه کشور ۲۰۰ رسانه را برعلیه ما به شبهه افکنی واداشته است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرنگاران رهبری ادامه داد: اگر می خواهید دچار شبهه افکنی های دشمن در هر عصر و زمانی نشوید باید درک صحیحی از زمان داشته باشید تا با غوغاسالاری ها احساس تردید نکنید و هرچه دشمن بوق تبلیغاتی خود را بیشتر می کند به حقانیت خودمان بیشتر ایمان بیاورید.

آیت الله نیازی تصریح کرد: این همه مسائلی که برای منحرف کردن ذهن نوجوانان و جوانان ایجاد شده را باید با افزایش نور ایمان خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ناتوان شده اند و لذا انحراف ایجاد کرده و فضاسازی می کنند.

آیت الله نیازی خاطرنشان کرد: دشمنان براساس تایید رسانه های معتبر دنیا قصد دارند که ایران را به هفت قسمت تجزیه کنند تا قدرتشان به ایران تکه تکه شده برسد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هر روز برای ما ۹ دی است و باید در میدان و صحنه باشیم و نماینده امام زمان (عج) را تنها نگذاریم و در صحنه باشیم تا قلب امام زمان با پیروی از راه رهبری و راه صحیحی که امام راحل برایمان برقرار کرد و با حمایت از خون شهدا شاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha