• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401100904862
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

۹ دی جلوه بصیرت مردمی/ رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها دارد

۹ دی جلوه بصیرت مردمی/ رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها دارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها دارد.

حجت‌الاسلام علی درویشی  امروز نهم دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فتنه ۸۸ را برای براندازی نظام اسلامی شکل دادند و در بستر اعتراضات اجتماعی و انتخابات سال ۸۸ شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در واقع کسانی که از نتیجه انتخابات ناراضی بودند (به دلیل عدم اقبال مردم) به این بهانه که در انتخابات تقلب شده است، افزود: یک اعتراضات اجتماعی را رقم زدند که سبب شکل‌گیری فتنه‌ای شد که همه شاهد آن بودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در فتنه ۸۸ نقش بیگانگان و معاندان نظام بسیار برجسته بود به طوریکه رهبری اغتشاشات و فتنه ۸۸ به عهده آمریکایی‌ها بود.

در جریان فتنه ۸۸ جریانات داخلی نیز کاملا هم سو در جهت تقابل با نظام حرکت می‌کردند

وی بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ جریانات داخلی نیز کاملا هم سو در جهت تقابل با نظام حرکت می‌کردند، نشریات و فضای مجازی آن زمان کمتر تاثیرگذار بود اما از طریق سایت‌ها تلاش می‌کردند تا بتوانند مردم را در مقابل نظام قرار دهند که نقشه آنها با حضور مردم در راهیپمایی ۹ دی نقش بر آب شد.

درویشی گفت: آن زمان خیانت اصحاب داخلی و کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند این بود که مردم را به اشتباه می‌انداختند و از کسانی که توقع نمی‌رفت دقیق همان کاری را انجام می‌دادند که دشمن انجام می‌داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸، بزرگان فتنه نقش بسیار مخربی داشتند، تصریح کرد: در کنار آن جریان خارجی که نقش هدایت فتنه را به عهده داشت، خیانت بزرگان فتنه در اظهارنظرها، اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌هایشان و همچنین در اطلاعات غلط به مردم دادن  و  تحریک احساسات مردم برای ریختن به خیابان‌ها مشهود بود و اینها خیانت‌هایی بود که از دست، زبان و اقدام معاندان داخلی و سران فتنه مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها داشته است، خاطرنشان کرد: توطئه‌هایی که سرنخ آن‌ها به خارجی‌ها وصل می‌شود و توطئه‌های داخلی همه اینها با دست با کفایت رهبری باز شد و گره‌هایی بود که دشمنان برای نظام ایجاد کردند.

درویشی بیان کرد: رهبری مانند شبکه نورانی و خورشید درخشانی است که وقتی می‌درخشد عالم را نورانی می‌کند به خاطر همین است که بیشترین دشمنی‌ها بر علیه رهبری است، چون رهبری به موقع هدایت‌گر مردم است و واقعیت را بیان، حقایق را روشن و مردم را بیدار می‌کند و نمی‌گذارند که دشمنان از فتنه‌ها چیزی به دست بیاورند.

جلوه بصیرت مردمی در ۹ دی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه جلوه بصیرت مردمی در ۹ دی بود، افزود: مردم وقتی دیدند فتنه‌گران به مقدسات توهین و راه شهدا توهین می‌کنند و پایبند به ارزش‌های انقلاب نیستند وارد میدان شدند.

وی بصیرت مردمی را دشمن شناسی مردم دانست و با بیان اینکه در ۹ دی دشمن‌شناسی مردم را در حد اعلی خودش دیدیم، بدون اینکه فراخوانی داده شود و مقام معظم رهبری دستوری بدهند دیدید که مردم آمدند و وارد میدان شدند و این نشان دهنده این است که مردم بصیرت دارند، بیان کرد: هرجا که بصیرت باشد نتیجه بسیار ملموسی برای نظام داشته است، وقتی گروه‌هایی به مقدسات و مساجد حمله کردند همه مردم فهمیدند که اینها واقعا با مقدسات هم مشکل دارند و مردم متوجه شدند کسانی که در زمره پایبندی به ارزش‌ها نیستند نباید به آنها اعتماد کرد.

جلوه بصیرت را در انتخابات دیدیم

درویشی گفت: جلوه بصیرت را در انتخابات دیدیم و مردم به سمت و سویی رفتند که دقیقا برخلاف آن چیزی بود که معاندان تبلیغ می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: رسانه‌های خارجی از قبل با پول آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به نظام آرایش جدی گرفته بودند و در کنار سازمان‌های بین‌المللی، سرویس‌های جاسوسی و کشورهای معاند و دشمن فعال بودند.

وی بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ چه رسانه‌های شنیداری و دیداری و چه فضای مجازی کشورهای معاند فعال و به دنبال کشاندن مردم به خیابان برای ضربه به نظام بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: رسانه‌های داخلی نیز دو گروه بودند یکی رسانه‌های هم‌سو با جریانات انقلاب که روشنگری کرده و نقش بسیار خوبی ایفا کردند و دیگری رسانه‌های همسو با بیگانگان که پیاده نظام دشمن بودند و برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی نقش بسیار مخربی داشتند و اطلاعات غلط می‌دادند و دقیق مروج همان چیزی بودند که آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها به دنبال آن بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha