• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401100904895
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مردم در یوم‌الله ۹ دی نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند

مردم در یوم‌الله ۹ دی نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم در یوم‌الله ۹ دی نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند.

حجت‌الاسلام  سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی‌الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: انتخاباتی باشکوه در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و کسی که بازنده انتخابات بود خود را قبل از شمارش آرا پیروز اعلام و موجب تفرقه شد و نظام اسلامی را متهم کرد.

وی با بیان اینکه افرادی که اعتراض دارند باید از مراجع قانونی پیگیری کنند و نباید میان مردم تفرقه انداخت اما عده‌ای در همان سال موجب فتنه شدند و مردم با حضور در ۹ دی پاسخ آنان را دادند، افزود: مردم نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند و هرگز از راه انقلاب کوتاه نخواهند آمد و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، گفت: هر زمان که دشمن یقین حاصل کند پیروز میدان هستیم چهره واقعی خود را نشان می‌دهد؛ به گفته سردار دلها افتخار ما شهادت در راه اسلام و خدا است.

توجه به مکتب شهید سلیمانی

شاهرخی با بیان اینکه توجه به مکتب شهید سلیمانی یعنی مکتب اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه راز موفقیت است، بیان کرد: در کشور نباید کلامی خلاف منویات رهبر معظم انقلاب گفته شود، اتصال به ولایت مهم است و باید در درجه بالا قرار گیرد و افراد را باید ترغیب به این امر مهم کنیم.

وی ادامه داد: آنها که خود را ادامه دهنده راه شهید سلیمانی می‌دانند نباید موجب آزار دیگران و فتنه شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: با آشوب‌گران وقایع اخیر با نهایت مدارا برخورد شد همچنین در زندان‌ها نشست آزاد برگزار شده است.

شاهرخی افزود: در حادثه تروریستی شیراز سه دانش آموز به شهادت رسید و در ۱۳ آبان دانش آموزان اعلام وفاداری کردند، ممکن است عده‌ای هم اعتراض داشته باشند اما نباید موجب تفرقه میان مردم شود.

قدردانی از مردم به دلیل برگزاری عزاداری ایام فاطمیه و تشییع شهدای گمنام

وی با قدردانی از مردم به دلیل برگزاری عزاداری ایام فاطمیه و تشییع شهدای گمنام گفت: آرمان و ارزش‌های دینی همچنان حرف اول را در استان می‌زند و از دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین مردم برای برگزاری این آیین باشکوه تشکر می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دوازدهم دی ماه دومین سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان مجتهد، فقیه، فیلسوف، دانشمند در رشته های گوناگون معارف اسلامی بود دارای آثار متعدد در علوم انسانی است.

شاهرخی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی مبارز و محکم و استوار در مقابل انحرافات فکری و فرهنگی بود که آشنایی عموم مردم و روحانیت با سبک زندگی بزرگان و راه و روش علمای مجاهد ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha