• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401100904990
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن ازبین بردن غیرت دینی بود

یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن ازبین بردن غیرت دینی بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: از بین بردن غیرت دینی یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن بود.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: تقوا برترین صفات است و انسان‌ها باید آشکارا و پنهان حلال و حرام را رعایت کنند. چرا که در سایه تقوا، انسان به سعادت و خوشبختی دست پیدا می‌کند.

وی اظهارکرد: غیبت کردن همانند؛ بیرون آمدن آتش از دهان است و اغلب درگیری‌ها، نزاع‌ها و گاهاً اختلافات و جنگ‌ها ریشه در همین غیبت کردن‌ها و دروغ‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: امروز، روز ۹ دی ماه، روز بصیرت است. انسان هر وقت خوب تصمیم گرفت و خوب عمل کرد، پیروز است.

حسینی تصریح کرد: دشمن با تبلیغات دروغ و نادرست به میدان می‌آید. همانگونه که در طول تاریخ، امام حسین(ع) را خارجی و علی(ع) را نعوذ بالله کافر می‌خواندند. بنابراین ما باید هوشیار باشیم و توطئه‌های دشمنان را بشناسیم و با حضورمان، با قلم و زبانمان دشمنی‌ها و فتنه‌ها را محکوم کنیم. باید دو طرف جبهه را بشناسیم. یک طرف انگلیس، سلطنت‌طلب‌ها و غارتگران و استعمارگران و طرف دیگر، انسان‌های شایسته به رهبری فرزند حضرت زهرا(س) است.

وی به ویژگی‌های جنگ ترکیبی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی به‌راه انداخته‌اند، گریزی زد و ادامه داد: از بین بردن غیرت دینی یکی از اهداف این جنگ بود. هنگام پیروزی تیم ملی آمریکا برابر ایران در جام جهانی قطر، عده‌ای از جوانان از روی نا آگاهی به جشن، پایکوبی و شادی می‌پردازند، یعنی غیرت دینی جوانان ما نشانه رفته است و این همان اهداف دشمنان است که می‌خواهند غیرت دینی را از جوانان ما بگیرند. اما دشمنان بدانند که کشور اسلامی ایران مسیر پیشرفت و آبادانی خود را با صلابت و اقتدار طی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه یاسوج با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق، گاز و آب بیان کرد: مسئولان مربوطه هم بر بازار نظارت داشته باشند چرا که عده‌ای سودجو به دنبال گران‌فروشی و فشار آوردن به مردم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha