• شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101005183
  • خبرنگار : 50477

دبیر کمیسیون دانشجویی گلستان خبر داد:

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی

ایسنا/گلستان مدیرکل سیاسی استانداری گلستان از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی به میزبانی خبزگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در گرگان خبر داد.

هادی احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مهد همدلی، وحدت و برادری بوده است، اظهار کرد: تقریب بین مذاهب اسلامی و همدلی بین مردم استان گلستان الگویی برای سراسر کشور و حتی منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه به منظور پرداختن تخصصی به حوزه رسانه و چالش های آن در فضای تقریب مذاهب اسلامی به پیشنهاد و ابتکار دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران در گلستان نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی طراحی و اجرایی شد، افزود: حضور پرشور اصحاب رسانه و مطبوعات در این جشنواره نشان از توجه ویژه و البته علاقه مندی این قشر برای پرداختن به موضوعات تخصصی از جمله حوزه تقریب مذاهب اسلامی است.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی در روز یکشنبه ۱۱ دی ماه در گرگان خبر داد و گفت: این آیین با حضور مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران، استاندار گلستان، مدیران ارشد علمی، دانشگاهی و رسانه ای استان و اصحاب رسانه برگزار می گردد.

احمدی با تاکید بر اینکه آیین اختتامیه از ساعت ۹ صبح و در تالار همایش های پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این آیین از برگزیدگان جشنواره در ۷ قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، عکس و چندرسانه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با توجه به اینکه این جشنواره به ابتکار جهاددانشگاهی و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گلستان ذیل همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: در این مراسم از برخی چهره های تقریبی استان نیز به پاس تلاشهای ارزنده این عزیزان و همچنین خانواده معزز شهید شاخص رسانه شهید حجت الاسلام طاهری و شهید جهاددانشگاهی گلستان از سوی دبیرخانه جشنواره تجلیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون دانشجویی استان گلستان با تقدیر از جهاددانشگاهی به منظور برگزاری این جشنواره ملی، تاکید کرد: نگاه فرهنگی و منطبق بر نظام‌مسائل در این نهاد انقلابی همواره برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدبخش بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha