• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401101106655
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ضرورت برپایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی 

ضرورت برپایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت برپایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تأکید کرد.

سیدمحمدرضا طالبی، امروز یکشنبه ۱۱ دی در نشست برنامه ‌ریزی هفته فرهنگی استان  که به منظور همفکری و هماهنگی دستگاه‌خای فرهنگی  استان پیرامون نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تلاش های دشمنان در قالب جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضرورت دارد برای ایجاد فضای شاد و آرام در جامعه با برپایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب در قالب هفته فرهنگی استان اقدام شود.

وی تصریح کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی استان همزمان با هفته فرهنگی خراسان جنوبی از ۲۴ لغایت ۲۸ دیماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی استاندار با اشاره به اجرای ۱۶ برنامه محوری در هفته فرهنگی استان، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۱۶ برنامه محوری در استان  برای تقویت روحیه نشاط و امید برگزار خواهد شد.

طالبی با تأکید بر اینکه برنامه‌های موردنظر با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و با محتوای کیفی و کمی پیش ‌بینی شده، ادامه داد: برنامه های محوری این رویداد، جشنواره ملی زن روستایی و عشایری، بزرگداشت مفاخر استان، موسیقی مقامی، نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری است. 

هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر برگزاری هفته فرهنگی  خراسان جنوبی نیز از مشارکت حدود ۱۶ دستگاه اجرایی و متولی حوزه فرهنگ در این جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی استان خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه خروجی عملکرد دستگاه ها در بخش فرهنگی است.

وی افزود: برنامه ریزی شده تا نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی استان از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در دو زمان صبح و بعد ازظهر پذیرای بازدید کنندگان باشد.

شاهوردی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقات ورزشی، موسیقی آیینی و سنتی، قصه گویی، نمایش تئاتر خیابانی را از برنامه‌های این هفته برشمرد و یادآور شد: رونمایی از لوح ثبت کلاه پولی به عنوان میراث ناملموس استان از مهم‌ترین برنامه‌های نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی استان است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha