• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401101207269
  • خبرنگار : 50513

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: اقداماتی همچون رزمایش ملی جهادگران فاطمی و این نوع یاری‌رسانی‌ها، دعای خیر به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۲ دی‌ماه) در رزمایش ملی جهادگران فاطمی در استان زنجان، با بیان اینکه استعداد در هر فردی وجود دارد اما باید شکوفا و به کار گرفته شود، اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی خوبی است؛ سردار دل‌ها یک قهرمان ملی نیست بلکه یک قهرمان فراملی تلقی می‌شود. شناختی که مردم پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پیدا کردند قبل از شهادت وی به این وسعت نبود.

وی با اشاره به مذاکرات برجام، عنوان کرد: برجام برنده‌ای نداشت و برد برد بود و منافع دو سویه به همراه داشت. ما به همه تعهدات خود عمل کردیم اما آنها به تعهد خود عمل نکردند و در مقابل این نامردی فقط یک‌ راه وجود دارد و آن نیز استقامت است. کسانی که می‌گویند باید وارد میز مذاکره شد، اطلاعات محدودی دارند.

خاتمی با تاکید بر اینکه راه مقابله با تحریم، دور زدن و برون‌رفت از تحریم است، اضافه کرد: باید تحریم‌ها را بی‌خاصیت کرد و لازمه آن، این است که به استعدادها و لیاقت‌های خودمان نگاه کنیم‌ و با تکیه بر توان داخلی در مسیر پیشرفت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه شأنیت ما خدمت به مردم است و تا زنده هستیم آنچه که از دست‌مان بر می‌آید باید انجام بدهیم، تصریح کرد: شرایط دشوار اقتصادی جامعه، وضعیت سختی را در راستای کنترل آن به وجود می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولان باید مایه امید در جامعه باشند، افزود: سفره‌ها کوچک شدند و امروز شرایط دشواری حاکم است؛ اقداماتی همچون رزمایش ملی جهادگران فاطمی و این نوع یاری رسانی‌ها، دعای خیر به همراه خواهند داشت.

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های شخصیتی مهم سردار شهید قاسم سلیمانی ولایت باوری، ولایت محوری و ولایت مداری است، یادآور شد:  شهید سردار قاسم سلیمانی در همه دل‌ها می‌ماند و مردم از کوچک و بزرگ برای او اشک می‌ریزند. شهید سردار قاسم سلیمانی ماندگار است؛ چرا که در کارهایش اخلاص داشت و قدم‌هایش در راه خدا بود. محور مقاومت با روح شهید سردار قاسم سلیمانی جهانی شده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه با الگوبرداری از سردار دل‌ها و در راستای حمایت از محرومان ۱۴۰۰ بسته کمک‌های مومنانه توزیع خواهد شد، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان‌ها به جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: این تعداد از بسته‌های کمک معیشتی توسط بسیج کارگری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسته‎‌های حمایتی در مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: با رویکرد جهادی خدمت‌رسانی، در شب یلدا نیز حدود نوزده هزار بسته شب یلدایی میان محرومان توزیع شد.

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

سردار شهید قاسم سلیمانی یک قهرمان فراملی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha