• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401101307803
  • خبرنگار : 50187

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

دعوای امریکا با حاج قاسم، دعوای تمدن بود

دعوای امریکا با حاج قاسم، دعوای تمدن بود

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی صبح امروز ۱۳ دی ماه در گردهمائی خادمان رضوی با عنوان "رهروان خدمت و مقاومت" به مناسبت سالروز شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح اظهار کرد: دشمنان خصلت "اشداء علی الکفار" را در شهید سلیمانی به خوبی دیدند و حاج قاسم با تمسک به امامت و ولایت و علی بن موسی الرضا علیه السلام عبودیت کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی برای رسیدن به خصلت های همراهان پیامبر اسلام ممارست کرد و به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی بن موسی الرضا قائل بود که خادم آنجا بود.

طهرانچی با اشاره به جانفشانی ها و فرماندهی شهید سلیمانی در شام، عراق، حزب الله و ... بیان کرد: حاج قاسم کفار را عصبانی و مؤمنین را به تعجب وادار می کرد؛ وقتی یمن فقیر را مقابل عربستان سرمایه دار می دیدند تعجب می کردند و رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ادامه با اشاره به شرایط منطقه و راهبرد غربی ها اظهار کرد: غرب آقایی خود را در منطقه از دست داد و این در حالی است که آنها آقایی را با توسل به علم و فناوری با کشتن مردم می خواهند.

وی افزود: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

طهرانچی بیان کرد: آنها می گویند  ما نمی خواهیم کسی که می خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و برای همین عکس حاج قاسم در اینستاگرام بالا نمی آمد.

وی اظهار کرد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد و نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود زیرا ستونی دارد به نام ولایت و هرقدر حاج قاسم را دوست داریم باید از رهبر عزیزمان اطاعت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha