• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101308301
  • خبرنگار : 50038

به عشق حاج قاسم رقم خورد؛

توزیع ۱۷۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند ملایر

توزیع ۱۷۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها بیش از ۱۷۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های جامعه هدف شهرستان ملایر توزیع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، حمیدرضا سپهری‌نیا در این رابطه اظهار کرد: سمن سرای مهربانی اداره ورزش و جوانان ملایر به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با توزیع بیش از ۱۷۰ پرس غذای گرم به کمک خانواده های جامعه هدف شتافت.

وی ادامه داد: کمک و امدادرسانی به اقشار آسیب پذیر و خانواده های جامعه هدف، تلاش در محرومیت زدایی مناطق محروم و حاشیه شهر از برنامه های اولویت دار سازمان مردم نهاد سرای مهربانی اداره ورزش و جوانان است که با کمک خیرین خیراندیش این سازمان گام های مثبتی را در راستای امدادرسانی به این خانواده ها بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: این سازمان با توزیع بیش از ۱۷۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های جامعه هدف به مناسبت و فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر فداکاری و ایثار را با منش پهلوانی در آمیخته تا به یاری نیازمندی بشتابد که منتظر دست یاری دهنده ای است.

سپهری نیا گفت: سازمان مردم نهاد سرای مهربانی با داشتن مسئولان و خیران نیکوکار و خیراندیش از زمان اخذ پروانه فعالیت خود دستی توانا در امدادرسانی و کمک به نیازمندان و خانواده های جامعه هدف داشته که از آن جمله می توان به تهیه و توزیع بیش از ۱۶۰۰ پرس غذای گرم، ۹۰۰ بسته حمایتی غذایی، بیش از ۵۰۰ عدد کیف و کوله پشتی، بیش از ۲۵۰ بسته نوشت افزار، بیش از ۵۰۰ بسته بهداشتی و توزیع بیش از ۱۵۵ بسته حمایتی یلدایی نام برد که خود نشان از تلاش خیرین و سازمان های مردم نهاد این شهرستان در محرومیت زدایی است.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مراسم سوگواری و قرائت پرفیض زیارت عاشورا ویژه بانوان، در ایستگاه ورزش صبحگاهی خلبان برگزار شد، گفت: بیش از ۳۰ نفر از ورزشکاران بانوی ملایری که در ایستگاه های ورزش صبحگاهی سیفیه و خلبان تمرین و فعالیت می کنند، در این مراسم شرکت کردند و با قرائت پرفیض زیارت عاشورا و همچنین نوحه خوانی، سینه زنی و سوگواری در غم از دست دادن حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و سلامت گریستند و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه بر مقام شامخ آن عزیزان سفر کرده ادای احترام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha