• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101308345
  • خبرنگار : 50039

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

مردم سفره مقابلشان را می‌بینند/ نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است

مردم سفره مقابلشان را می‌بینند/ نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نگاه به آینده امیدوارکننده است، گفت: همه باید در کمال تعامل و همکاری زمینه‌ساز توسعه، عمران و آبادانی کشور باشند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در دیدار با آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون اظهار کرد: نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است و با تلاش‌های بی‌وقفه دولت سیزدهم تحولی عظیم در کشور به‌وجود خواهد آمد و در این راه همه باید در کمال تعامل و همکاری زمینه‌ساز توسعه، عمران و آبادانی کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مردم سفره‌ای را می‌بینند که مقابلشان پهن است، ادامه داد: ما وظیفه داریم که همه حرف‌های مردم را بشنویم و در کنار آن وظیفه داریم از نظام هم دفاع کنیم.

وی اقتصاد استان گلستان را متکی به صنعت کشاورزی دانست و افزود: در گذشته وضع بسیار خوبی را در استان داشتیم و برای مثال در ایام کشت و برداشت پنبه در گلستان یک شور وصف‌ناپذیر اقتصادی بوجود می‌آمد که امروز این را نمی‌بینیم.

آیت‌الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه کارهای خوبی در حوزه کشاورزی استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در حوزه زه‌کشی بسیار زیاد بوده و نویدبخش روزهای خوب در آینده در بخش کشاورزی است. 

وی با اشاره به مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان گلستان، توضیح داد: رئیس جمهور با جان و دل کار می‌کند و مصوباتی در این سفر برای استان گلستان داشتیم که اعتبارات احیای جزیره آشوراده و خلیج گرگان مهمترین مصوبات این سفر بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان از پیشرفت خوب احیای خلیج گرگان سخن گفت و تصریح کرد: وعده‌هایی در این سفر برای احیای جزیره آشوراده داده شده و برای تسریع در روند کار باید از سرمایه‌گذاران آماده به سرمایه‌گذاری هم دعوت شود.

وی در ادامه به جریانات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: استان گلستان امن‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین استان در این ایام بود و دشمن تلاش کرد تا گلستان شلوغ شود، ولی آگاهی و بصیرت مردم توطئه‌ها و دسیسه‌های را در نطفه خفه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha