• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102114629
  • خبرنگار : 50547

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ پیام نور مازندران:

کتاب محوری، دانشگاه پیام نور را از سایر دانشگاه‌ها متمایز کرد

کتاب محوری، دانشگاه پیام نور را از سایر دانشگاه‌ها متمایز کرد

ایسنا/مازندران رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ پیام نور مازندران، با اشاره به اینکه شیوه تدریس در دانشگاه پیام نور کتاب محور بودن آن است، گفت: میزان سواد پژوهشی، دانایی و اطلاعات جامع علمی دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌های فعال کشور بالا است که نشان دهنده سطح بالای آموزش در دانشگاه پیام نور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نامدار بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معرافه رئیس دانشگاه پیام نور نکا، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور نکا دارای ظرفیت بالای علمی، فرهنگی و جغرافیایی در منطقه است و انتظار پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ظرفیت فعلی است.

وی با اشاره به اینکه شیوه تدریس در دانشگاه پیام نور کتاب محور بودن آن است، گفت: طبق مشاهدات و بازخوردها، میزان سواد پژوهشی، دانایی و اطلاعات جامع علمی دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌های فعال کشور بالا است که نشان دهنده سطح بالای آموزش در دانشگاه پیام نور است.

فرماندار شهرستان نکا نیز با بیان اینکه امروزه فضای نامتعارف و نامطلوب مجازی و جنگ نرم در صدد دور کردن جامعه دانشگاهی، علمی و آموزش و پرورش کشور از الگوهای دینی و اسلام است، گفت: هدف فضای تیره و تار مجازی، خاموش کردن نور ائمه معصومین (ع) و جلوگیری از الگو قرار دادن سیره علمی و عملی آنها در فضای علمی و آموزشی کشور است.

 عبدالرضا بابایی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) افزود: امروز باید جایگاه والا و شاخصه‌های رفتاری و عملی حضرت زهرا (س) در کلاس‌ها و کرسی‌های علمی دانشگاه‌های کشور به درستی تدوین شود که نتیجه آن شکل‌گیری جامعه عصر تمدن و عصر ظهور خواهد بود.

 فرماندار نکا، پیوند علم و دانش با دین و مذهب را ناگسستنی دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوه جذب اساتید در دانشگاه پیام نور، شاهد حضور اساتید با تراز علمی بالا و صاحب سبک تدریس در رشته‌های تخصصی خود هستیم که نتیجه آن پرورش دانشجویان فارغ‌التحصیل با ظرفیت علمی و پژوهشی بالا و کارآمد در اداره امور کشور است.

 این مسئول با تاکید براینکه هدف اصلی رئیس دانشگاه پیام نور باید گسترش رشته‌های تحصیلی، افزایش جذب دانشجو و توجه ویژه به مسئله فرهنگ سازی همراه با آموزش علم و مهارت برای دانشجو باشد، اظهار کرد: نتیجه کار رؤسای دانشگاه‌ها باید تحویل دانشجویان با تراز علمی بالا همراه با تعهد به نظام و فرهنگ اسلامی باشد.

قابل ذکر است، در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور نکا از زحمات و خدمات حمیدرضا مردانی قدردانی و مهدی سیاوشی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور واحد نکا معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha