• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401102416284
  • خبرنگار : 50180

"سفیر اُمید" شوید

"سفیر اُمید" شوید

ایسنا/کرمانشاه مسئول قرارگاه کربلا جبهه انقلاب فرهنگی استان کرمانشاه از علاقمندان به فعالیت در حوزه جهاد تبیین در استان برای ثبت نام در طرح "سفیر امید" دعوت کرد.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه درصدد جذب مجاهدان و راویان حوزه جهاد تبیین به منظور ساماندهی و آموزش آنها برای فعالیت موثر در حوزه جهاد تبیین هستیم، گفت :طرح سفیر امید با هدف توانمندسازی و اعزام راویان و جهادگران تبیین به مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و...  اجرا می‌شود.

 امامیان با دعوت از اقشار مختلف به ویژه جامعه دانشگاهی و حوزوی و نخبگان برای شرکت در طرح "سفیر امید"، اظهار کرد: شرکت در این طرح شرایط خاصی نداشته و همه علاقمندان در هر رده سنی چه آقا و چه خانم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، البته داوطلبان باید توانمندی ارائه و میدان‌داری در حوزه جهاد تبیین را داشته باشند.

امامیان با بیان اینکه علاقمندان تا پایان دی ماه برای شرکت در طرح "سفیر امید" مهلت دارند، گفت: تاکنون حدود 100 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که امیدواریم در ادامه با استقبال متقاضیان مواجه شویم. 

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام در این طرح می توانند با مراجعه به درگاه ثبت‌نام به نشانیhttps://survey.porsline.ir/s/M6VWWWsT مشخصات خود را جهت شرکت در این طرح ثبت کنند.

امامیان با بیان اینکه پس از اتمام مهلت ثبت نام کار پایش و سنجش توانمندی علاقمندان آغاز خواهد شد،گفت: ثبت‌نام کنندگان در طرح سفیر امید از طریق مصاحبه حضوری پایش شده و پس از تأیید نهایی به دوره دعوت می‌شوند.

امامیان با اشاره به آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی این طرح از نیمه اول بهمن ماه، گفت: جهادگران با حضور در کارگاه های حضوری و غیرحضوری توانمند شده و سپس از ظرفیت این افراد به صورت مستمر در مجامع مختلف استفاده خواهد شد.

وی افزود: در دوره‌های آموزشی؛ جهادگران با حضور در کارگاه‌های علمی و تعاملی توسط اساتید برجسته کشوری به موضوعاتی همچون اصول تبیین، شیوه‌های ارتباط مؤثر، افول آمریکا، کارآمدی نظام و امیدآفرینی، کارآمدی اقتصادی و... مسلط می‌شوند و در نهایت برای فعالیت موثر در حوزه جهاد تبیین با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه به مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و ... اعزام خواهند شد.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha