• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102516740
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان: 

مدیران ضعیف و بی‌انگیزه را تغییر می‌دهیم

مدیران ضعیف و بی‌انگیزه را تغییر می‌دهیم

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اگر به این نتیجه برسیم که رئیس اداره‌ای ضعیف و بی‌انگیزه است مطمئناً به نفع شهرستان او را تغییر می‌دهیم، زیرا معتقدیم مدیر بی‌انگیزه و بی‌تفاوت به درد مسئولیت نمی‌خورد.

سید محمد هادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کل بودجه شهرستان اردستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵۰ میلیارد ریال بود که ۲۵۰ میلیارد آن از سفر رئیس‌جمهور به استان بود و ۳۰ میلیارد تملک دارایی که در حال حاضر فقط ۱۰ درصد از تملک دارایی بین ادارات شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به رفع مشکلات اداری و بازگشایی مجدد استخر شنا زواره، افزود: با توجه به وضعیت استخر شنای اردستان با بودجه‌های کم دولتی نمی‌توانیم این مجموعه را بازگشایی کنیم که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال مجدداً استخر اردستان به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردستان درباره تعطیلی پروژه مسکن کریمان، تصریح کرد: پروژه مسکن کریمان به طور کامل تعطیل نشده است، ولی به دلیل اینکه شرکت پیمانکار از نیروهای افاغنه استفاده کرده بود و با وجود تذکرات لازم نیروهای افاغنه جمع‌آوری شدند که امیدواریم در هفته آینده با جایگزین کردن نیروهای ایرانی عملیات عمرانی پروژه مجدد از سر گرفته شود.

احمدی طباء در خصوص مشکلات تعدیل نیروی کارگران برخی از واحدهای صنعتی، گفت: مجموعه شهرستان تا آن مقدار که در توان داشته و قانون اجازه بدهد به واحدهای صنعتی کمک کرده و این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت، اما به مدیران واحدهای صنعتی اعلام کردیم که اولویت همه حمایت‌های شهرستان کارگران بومی منطقه است و تعدیل نیروهای بومی به دلیل فشار به مسئولان شهرستان کار پسندیده‌ای نیست و با این موضوع برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی ادارات شهرستان، افزود: همواره در حال برآورد عملکرد روسای ادارات شهرستان هستیم و اگر به نتیجه‌ای برسیم که رئیس اداره‌ای ضعیف و بی‌انگیزه است، مطمئناً به نفع شهرستان او را تغییر می‌دهیم، زیرا معتقدیم مدیر بی‌انگیزه و بی‌تفاوت به درد مسئولیت نمی‌خورد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه کم‌کاری، بی‌توجهی به حقوق مردم و بی‌حوصلگی از ویژگی‌های مدیر بی‌تفاوت است، گفت: با برآوردهای انجام شده در حال پیگیری و معرفی گزینه جایگزین هستیم تا با توجه به مطالبه مردمی که نسبت به عملکرد برخی مدیران داریم سه رئیس اداره اردستان را به زودی تغییر دهیم.

احمدی طباء در خصوص اختلاف‌نظرهای مسئولان شهرستان، گفت: اختلاف نظر شخصی در بین مدیران و مسئولان اردستان وجود دارد، ولی به نفع شهرستان یک طرف باید کوتاه بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha