• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401102517059
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

حضور استاندار در منزل شهیدان«خوب»/احمدزاده:حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای شما هستم

حضور استاندار در منزل شهیدان«خوب»/احمدزاده:حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای شما هستم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ دیدار کرد.

در این دیدار سید علی احمدزاده ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و افزود: حامل پیام رئیس جمهور و هیئت دولت به خانواده شهیدان خوب هستم و دستور ویژه ای صادر کردند که بنده به عنوان نماینده ایشان خدمت این خانواده باشیم و از این عزیزان تشکر و تجلیل داشته باشیم.

وی اظهارکرد: از طرف دفتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور تاکید ویژه ای داشتند که در سریع ترین زمان ممکن خدمت خانواده شهیدان خوب برسم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هدیه ای ویژه ای هم از طرف رئیس جمهور ارسال کردند که ما تقدیم خانواده شهیدان خوب کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: این شهدا مایه برکت و خیر و افتخار ما در استان کهگیلویه و بریواحمد هستند و ما آنها را به عنوان شهیدان مقدس نامگذاری می‌کنیم شهیدانی که در حرم احمد بن موسی علیه ‌السلام مظلومانه به  شهادت رسیدند.

حضور استاندار در منزل شهیدان«خوب» حادثه شاهچراغ/احمدزاده:حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای شما هستم

وی ادامه داد: تکریم و بزرگداشت والدین شهدا که بهترین سرمایه خود یعنی فرزندشان را تقدیم کردند حداقل کاری است که ما مسئولان انجام می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ملاقات و دیدار با خانواده شهدا در سطح ملی و استانی در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد.

احمدزاده این دیدارها را توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تاکید کرد: باید برای ترویج این تفکر و گفتمان همه همت خود را به کار گیریم.

وی ارج گذاشتن به خانواده شهدا را تداوم راه شهدا و تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان عنوان و تصریح کرد: شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند که از تمام هستی و ثروت خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی را استوار و مستحکم گردانند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمد زاده خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات اشتغال و مسکن آنان را خواستار شد و از متولیان خواست این موضوع در اولویت باشد.

حضور استاندار در منزل شهیدان«خوب» حادثه شاهچراغ/احمدزاده:حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای شما هستم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha