• پنجشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102919944
  • خبرنگار : 50377

استاندار مازندران:

گفت‌وگوی سیاسی احزاب باید برپایه اخلاق باشد

گفت‌وگوی سیاسی احزاب باید برپایه اخلاق باشد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه احزاب با گفت‌وگو محوری و مدارا می‌توانند در چارچوب ضوابط کشور کنارهم فعالیت کنند، گفت: احزاب در فضای اجرایی کشور باید در طول سال فعال باشند و گفت‌وگوی سیاسی باید برپایه اخلاق باید باشد.

سیدمحمود حسینی‌پور امروز در نشست با احزاب مازندران، اظهار کرد: گفت‌وگو، تعامل و توافق بر سر منافع مشترک برای رسیدن به اهداف بزرگ را باید تمرین کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی در یک سال اخیر توانست با پشتوانه دولت مردمی سیزدهم عضو کشورهای شانگ‌های شود اتفاقی که در سال‌های اخیر عملی نشد؛ اکنون پای جمهوری اسلامی به کشورهای شرق باز شد.

استاندار مازندران با اظهار اینکه جراحی اقتصادی که سال‌ها اجرای آن برزمین مانده بود، دولت سیزدهم با شجاعت آن را اجرا کرد، یادآور شد: دشمن وقتی همراهی مردم را با بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی مشاهده کرد، جنگ سایبری را رقم زد و مردم مومن و انقلابی با بصیرت تمام در برابر این جنگ نابرابر مقاومت و ایستادگی کردند.

این مسئول رویکرد دولت سیزدهم را بازگشت به مردم دانست و تصریح کرد: دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی مسیرهای قابل توجهی را باز کرد و فروش نفت را به ۲۵۰۰ بشکه در روز رساند؛ دشمنان که توفیقات نظام و دولت را مشاهده کردند با برنامه ریزی، اعمال تحریم‌های شدیدتر و ایجاد مانع در مذاکرات که به مراحل نهایی نزدیک شده بود از توافق نهایی جلوگیری کردند.

حسینی‌پور، نقش احزاب و گروه‌های سیاسی را در جامعه مهم دانست و گفت: در سایه افزایش مشارکت سیاسی، مشروعیت بخشیدن به فعالیت‌های سیاسی، یکپارچگی ملی و تحمل احزاب در درون خودشان، فرهنگ گفت‌وگو و کنارهم بودن، مدیریت منازعات و جامعه پذیری سیاسی، احزاب می‌توانند در استان اثربخش‌تر باشند .

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه احزاب با گفت‌وگو محوری و مدارا می‌توانند در چارچوب ضوابط کشور کنارهم فعالیت کنند، تصریح کرد: احزاب در فضای اجرایی کشور باید در طول سال فعال باشند و گفت‌وگوی سیاسی باید برپایه اخلاق باید باشد.

این مسئول گفت: در توانمندسازی احزاب مازندران باید تلاش بیشتری صورت گیرد و احزاب همواره باید پویا و فعال باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha