• پنجشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401102920333
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ایسنا:

خبرگزاری ایسنا از رسانه های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری ایسنا از رسانه های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر خبرگزاری ایسنا در این استان بازدید و از مسئول این رسانه تجلیل کرد.

«سرهنگ پاسدار مهدی حیدری» در این بازدید گفت: خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد در راستای روشنگری و اطلاع رسانی خدمات مختلف نظام و انقلاب و همچنین انعکاس فعالیت های بسیج و سپاه فتح به مردم شریف استان حضور پررنگ و اثر بخشی دارد. 

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در همه برنامه ها و رویدادهای استان حضور پر رنگی دارد، افزود: این خبرگزاری یکی از رسانه های فعال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سرهنگ حیدری به هجمه های رسانه های غربی علیه ملت ایران و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در مردم به ویژه نسل جوان اشاره و اظهار کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند امید آفرینی در جامعه و جهاد تبیین باید سرلوحه کار رسانه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نقد منصفانه، انعکاس مشکلات و کمبودها به مسئولان و مطالبه گری از آنها از دیگر مسائلی است که نیاز است اصحاب رسانه به عنوان یک دغدغه عمومی به آن توجه داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا از رسانه های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است

همچنین «سید داود موسویان»، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس خبرگزاری ایسنا این استان نیز گفت: خبرگزاری ایسنا در کنار نقد کارشناسی برای حل مشکلات مردم استان به بیان عملکرد نظام و دولت و دستگاه‌های استان می پردازد.

وی اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا از رسانه های مهم و موثر و مرجع کشور است که در این استان نیز نقش بسزایی دارد.

خبرگزاری ایسنا از رسانه های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است

همچنین «عیسی فتحی»، سردبیر خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا با نقدهای منصفانه و کارشناسی دنبال توسعه، پویایی و رشد استان و رفع مشکلات بوده است، گفت: خبرگزاری ایسنا همواره در کنار نقد منصفانه در جهت رفع مشکلات و اصلاح امور مردم و استان و بیان عملکرد مسئولان نظام و دولت‌ها با کمترین نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات اطلاع رسانی می کند و رسالت خود را انجام می دهد.

وی افزود: با وجود همه مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در بین ۳۱ استان کشور به عنوان اولین استان انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه تعاملات سپاه فتح با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح به همراه سید یاسر عباسی مدیر روابط عمومی و انتشارات سپاه فتح از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند.

گفتنی است که در این بازدید عیسی فتحی، سرپرست و سردبیر خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد به پاس همکاری در انعکاس اخبار و فعالیت‌های حوزه بسیج و مجموعه سپاه فتح استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

خبرگزاری ایسنا از رسانه های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha