• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401110100325
  • خبرنگار : 50026

استاندار خراسان جنوبی:

سپاه پاسداران هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید

سپاه پاسداران هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تصمیم پارلمان اروپا، مبنی بر تروریسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قطعاً نابخرادانه و از روی بزدلی است، گفت: غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته‌اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید.

جواد قناعت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را قویاً محکوم می‌کنیم و این هشدار را هم می‌دهیم که این خطای بزرگ، بی پاسخ نخواهد ماند. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی، تصریح کرد: تمام دنیا باید بدانند که با اینگونه اقدامات و تصمیمات، به جایگاه ارزنده و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدشه‌ای وارد نخواهد شد، چرا که سپاه حامی مستضعفین و مدافع مکتب اسلام ناب محمدی است.

استاندار، سردار شهید سلیمانی را اسطوره‌ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت‌های سردار سلیمانی‌ها و همدانی‌ها نبود، بدون تردید پلیدی‌های داعشی‌های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی شک اروپا هم از این گزند در امان نمی‌ماند. 

به گفته وی؛ غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته‌اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید؛ برای نهادی که مهم‌ترین دغدغه‌اش تأمین امنیت و آرامش انسان‌هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد و همین است که در خارج از مرزهای ایران، همواره به دنبال دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان است.

استاندار با تأکید بر کارنامه موفق سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، امنیتی، تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی، هرگز این اقدامات را فراموش نخواهند کرد؛ مردم ایران هرگز تحت تأثیر این سمپاشی‌ها و فرافکنی‌ها قرار نگرفته و همیشه پشتیبان نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران خواهند بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر و نا آرامی‌هایی که حدود سه ماه کشور را در برگرفته بود، تصریح کرد: همه این دست و پا زدن ها و تهمت زدن‌ها به خاطر ناکامی دشمنان در این آشوب‌هایی است که به زعم باطل خود به پا کردند تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورند و خوشبختانه با درایت مردم نتوانستند. 

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که طی این ۴۳ سال گذشته، بارها و بارها با چنین اقدامات نابخردانه‌ای مواجه شده‌اند، این بار هم با تیزهوشی و درایت، تحت لوای رهبری، از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و گوش به این یاوه گویی‌ها نخواهند سپرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha