• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110100739
  • خبرنگار : 50037

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ پروژه عمرانی در دهه فجر در کبودراهنگ

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ پروژه عمرانی در دهه فجر در کبودراهنگ

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ پروژه عمرانی در این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

مسلم غلامی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کبودراهنگ، افزود: ۱۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۳۵ میلیارد تومان به پروژه های قابل افتتاح و ۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی اختصاص دارد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان کبودراهنگ همزمان با چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: وظیفه اصلی این کمیته‌ ها برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر آیین های ویژه دهه مبارک فجر متناسب با جامعه هدف و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

غلامی تاکید کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر جشن های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کبودراهنگ باید با شکوه خاصی برگزار شود ضمن اینکه ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم یکی از مهمترین و بزرگترین وظایف دستگاه های اجرایی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های پربار گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه جهاد تبیین و بهترین فرصت برای تشریح خدمات نظام  در بخش‌های مختلف است.

غلامی اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه به اصطلاح «سازمان های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: این اقدام مغرضانه و نابخردانه نشان از عمق کینه ورزی، عصبانیت و استیصال دشمنان از توفیقات ارزنده سپاه در عرصه‌ های مختلف ماموریتی این نهاد انقلابی و بن بست راهبردی آنها در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه ای ملی، منطقه ای و جهانی برای امت اسلام و ملت ایران است، خاطرنشان‌کرد: عدالت خواهی و ظلم ستیزی، مقابله با ضدانقلاب، داعش و مزدوران استکبار جهانی، همراهی با جبهه مقاومت اسلامی و ایفای نقش در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی از ویژگی های این نهاد انقلابی بوده که مردم ومسئولان همواره پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یاور مظلومان و تکیه‌گاه انقلاب هستند.

فرماندار کبودراهنگ همچنین در این جلسه بر فضاسازی شهری از سوی شهرداران و همچنین در سطح روستاها از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی در دهه مبارک فجر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، وی همچنین در مراسم تجلیل از بانوان شاغل به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: بانوان شاغل علاوه برخدمت دربخش اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع، در منزل نیز وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده دارند که مسئولیت آنها را مضاعف می‌کند.

غلامی افزود: در جامعه امروز یک زن می تواند کارآفرین موفق، مدیر موفق و نقش یک جهادگر برای تحقق شعار سال جاری براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم باشد.

وی گفت: توجه ویژه به حوزه بانوان از سیاست های مهم  دولت سیزدهم به شمار می‌رود و محوری ترین نقش زن در جامعه تحکیم بنیان خانواده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از بانوان حاضر در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha