• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110200959
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس بیمارستان اردستان خبر داد:

افزایش دو برابری استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان اردستان

افزایش دو برابری استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان از افزایش دو برابری استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد.

سید حامد روحانی، شامگاه (شنبه، ۱ بهمن) در نشست خبری، اظهار کرد: ارتقای بخش تخصصی بیمارستان اردستان یکی از اهداف اصلی مدیریت جدید بوده که خوشبختانه با تلاش، پیگیری‌ها و ایجاد زیرساخت‌هایی که در حال تکمیل است به این موضوع نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته ۱۲ متخصص به بیمارستان شهید بهشتی اردستان اضافه و این پزشکان دو برابر شدند، افزود: اکنون بیش از ۲۰ متخصص در هفته به بیماران و مراجعه‌کنندگان خدمات می‌دهند. در تلاش هستیم برخی از پزشکان فوق تخصص را نیز به بیمارستان اردستان بیاوریم.

به گزارش ایسنا، رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته اگر فردی دچار شکستگی می‌شد باید به شهرهای اطراف اعزام می‌شد، گفت: بیشتر متخصصان بیمارستان به صورت شبانه‌روزی در خدمت بیماران و مراجعه‌کنندگان هستند و تا حدودی اعزام بیمار به شهرهای اطراف به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

روحانی یکی از نیازهای بیمارستان شهید بهشتی اردستان برای عمل‌های مغز و اعصاب را بخش «ام آر آی» عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌ها و اقدامات اولیه برای راه‌اندازی بخش «ام آر ای» در بیمارستان شهید بهشتی انجام شده است و امیدواریم با مساعدت‌های دانشگاه علوم پزشکی این کمبود برای این شهرستان برطرف شود. 

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی بخش فوق تخصصی گوارش شامل آندوسکوپی و کولونوسکوپی گفت: با کمک خیران بخش سلامت و دانشگاه علوم پزشکی به زودی دستگاه‌های این بخش خریداری و نصب می‌شود. با راه‌اندازی این بخش در بیمارستان بسیاری از بیماران بخش گوارش مجبور نیستند به شهرهای اطراف مهاجرت کنند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان راه‌اندازی واحد دندانپزشکی را یکی از خواسته‌های مردم شهرستان اردستان عنوان کرد و گفت: در حال رایزنی با خیران بخش سلامت برای تأمین اعتبارات لازم لوازم و زیرساخت‌های این واحد هستیم که امیدواریم به نتیجه‌های خوبی برسیم.

روحانی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان زواره زیرمجموعه بیمارستان اردستان است راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در این بیمارستان یکی از برنامه‌ها است که در حال حاضر ۸ متخصص در این بیمارستان مستقر هستند. همچنین راه‌اندازی بخش اطفال و داخلی در بیمارستان محلی زواره از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه به همه کادر درمان و اداری بیمارستان شهید بهشتی تأکید کردم بیماران و مراجعه‌کنندگانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند نباید ناراضی بیمارستان را ترک کنند، گفت: باید تلاش کنیم اعتمادسازی مردم به بیمارستان شهید بهشتی بیشتر شود که برای این کار ابتدا باید از حاشیه‌هایی که باعث کُندی عملکردمان می‌شود پرهیز کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حضور پزشکان متخصص مانند پوست، اعصاب و روان و برخی عمل‌های جراحی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان شاهد استقبال و افزایش بیماران و مراجعه‌کنندگان از دیگر شهرها همجوار به اردستان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha