• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110201494
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون:

فرسودگی ناوگان راهداری تیران در شرایط بحرانی چالش ساز است

فرسودگی ناوگان راهداری تیران در شرایط بحرانی چالش ساز است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون گفت: فرسودگی ناوگان راهداری این شهرستان در شرایط بحرانی مثل بارش برف چالش ساز است.

بهنام پاکدامن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره وضعیت راهداری تیران و کرون، اظهار کرد: بخش زیادی از ناوگان خدماتی این حوزه سن بالایی داشته و دچار فرسودگی شده که میزان خرابی آن زیاد شده است.

وی افزود: در مواقع بحرانی و افزایش کار فرسودگی خودروها منجر به خرابی و توقف در ماشین‌آلات شده و به دلیل قیمت بالای اجناس تعمیر آنها سخت انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون با اشاره به ۹۸۰ کیلومتر راه همسنگ در سطح شهرستان و طولانی بودن مسیر مواصلاتی، تصریح کرد: این چنین وضعیتی نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات بوده و البته سهم فعالیت نیروهای راهداری زیاد است.

وی با بیان اینکه ۱۲ خودرو سنگین و نیمه سنگین برف‌روب شامل گریدر، لودر، برفخور و کامیون‌های مجهز به نمک‌پاش و تیغ‌های برف‌روب و چهار دستگاه سواری در هنگام بارش برف فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده‌ها بکار گرفته می‌شود.

به گفته پاکدامن، حجم بالای تردد و موقعیت جغرافیایی این شهرستان ضرورت بازگشایی مسیر را افزایش داده و در این حین در راه ماندن برخی از خودروها هم وجود دارد که باید عوامل و تیم‌های راهداری و حمل و نقل امدادرسانی کنند که این امدادرسانی در بازگشایی راه‌ها اختلال ایجاد کرده و حجم کار را افزایش می‌دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون، خاطرنشان کرد: تأمین سوخت خودروهای راهداری از اهمیت خاصی برخوردار است که با محدودیت‌هایی روبرو شده‌ایم.

وی با بیان اینکه آنتن دهی تلفن‌های همراه و وجود نقاط کور در این خصوص نارسایی در کار و امدادرسانی را به همراه دارد، گفت: این مشکل و نبود سیستم مجهز هواشناسی شرایط را در مواقع بحرانی، سخت‌تر کرده و محدودیت‌هایی را به همراه دارد.

پاکدامن با بیان اینکه یک راهدارخانه در بخش کرون وجود دارد، گفت: راهدارخانه جدید در بخش مرکزی در حال احداث است که امدادرسانی سریع و با کیفیت را به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha