• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401110503730
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان تاکید کرد

اهمیت افزایش مراکز صیانت و پیشگیری در حوزه اعتیاد در زنجان

اهمیت افزایش مراکز صیانت و پیشگیری در حوزه اعتیاد در زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با تاکید بر برخورد قاطع با باندهای قاچاق موادمخدر، تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان، اگر چه مجریان قانون درست عمل می‌کنند ولی خلاءهای قانونی هم داریم که رفع آنها کمک شایانی به این حوزه خواهد کرد.

محسن افشارچی صبح امروز (۵ بهمن‌ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان، افزایش مراکز صیانت و پیشگیری را در حوزه اعتیاد در استان زنجان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از اقدامات مصداقی در این حوزه، ایجاد مرکز آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در منطقه‌ای بود که نماد معتادان متجاهر در زنجان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه این اقدام درست در جایی‌که آسیب‌های ناشی از اعتیاد زیاد است، نشان داد که می‌توانیم آموزش‌های حرفه‌ای داشته باشیم تا این آسیب‌ها تا حدامکان کمرنگ تر شود، اظهار کرد: ما در این مسیر حرکت می‌کنیم و انرژی هم می‌گذاریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با باندهای قاچاق موادمخدر موضوع مسلّمی است، تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان، اگر چه مجریان قانون درست عمل می‌کنند ولی خلاءهای قانونی هم داریم که رفع آنها کمک شایانی به این حوزه خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان لزوم استمرار قاطع در برخورد با معتادان متجاهر، خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر، افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نیروی انتظامی در برخورد با آنها جای قدردانی دارد چون نیروی انتظامی در این راه خطیر، از جان خود مایه می‌گذارد.

افشارچی گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر را با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت کشور باید داشته باشیم و خوشبختانه نسبتا هم موفق بوده‌ایم.

گفتنی است تسریع در برقرای کمپ ماده ۱۶ و جدیت در مراقبت‌های بعد از ترک و حرکت بر مبنای قانون در این مسیر، از تاکیدات استاندار زنجان در این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha