• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110503789
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان:

بی‌مورد به درمانگاه تأمین اجتماعی مراجعه نکنید

بی‌مورد به درمانگاه تأمین اجتماعی مراجعه نکنید

ایسنا/اصفهان رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان گفت: از مردم می‌خواهیم بی‌مورد به درمانگاه تأمین اجتماعی مراجعه نکنند، زیرا حق دیگر مراجعه‌کنندگان را ضایع می‌کنند.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این مرکز درمانی ایجاد رفاه حال مراجعان است که در این راستا تسهیل در روند نوبت دهی به‌صورت غیرحضوری افزایش سه برابری داشته است.

وی افزود: متقاضیان و مراجعین به درمانگاه از روز قبل می‌توانند از طریق شماره تلفن ۵۴۲۶۵۲۳۰ نسبت به رزور نوبت خود برای پزشک مورد نظر اقدام کنند. البته همچنان نوبت‌دهی حضوری در کنار غیرحضوری در درمانگاه تأمین اجتماعی نیز انجام می‌شود.

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان یکی از معضلات این درمانگاه را مراجعات بی‌مورد به درمانگاه و توقعات بیش از اندازه بیماران از داروخانه عنوان کرد و گفت: روزانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان بی‌مورد وقت همکاران و پزشکان درمانگاه را تلف می‌کنند و در مراجعه به داروخانه درخواست داروهای بیش از اندازه می‌کنند.

پاکدل تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم بی‌مورد به درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان مراجعه نکنند، زیرا هم حق دیگر بیماران را ضایع می‌کنند و هم مراجعه بی‌مورد، خود عامل ابتلا و انتقال بیماری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک پزشک عمومی روزانه بیش از ۳۰۰ بیمار را ویزیت می‌کند، گفت: اکنون به دلیل کمبود امکانات فیزیکی نمی‌توانیم خدمات بیشتری به مراجعه‌کنندگان ارائه دهیم، اما تلاش خواهیم کرد به دلیل استقبال زیاد مراجعه‌کنندگان و ایجاد رضایتمندی بیشتر یک پزشک دیگر را به درمانگاه اضافه کنیم.

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اردستان کمبود فضای فیزیکی را همچنان یکی از مهم‌ترین مشکلات درمانگاه عنوان کرد و گفت: با مساعدت مسئولان شهرستان در حال انتخاب جانمایی برای ساختمان جدید درمانگاه هستیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha