• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401110604707
  • خبرنگار : 50201

نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی:

مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

ایسنا/مازندران محسنی بندپی با اشاره به مطرح بودن لایحه بودجه در مجلس، گفت: نکات مثبت و منفی زیادی در این لایحه وجود دارد، باید به این نکته اشاره شود که بسیاری از پروژه‌های ملی در حال استانی شدن است؛ یعنی شما مدیران باید به هوش باشید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنید.

محمدعلی محسنی بندپی امروز در جلسه شورای اداری نوشهر، ضمن محکومیت مصوبه جاهلانه پارلمان اروپا و نیز هتک حرمت به قرآن کریم توسط دولت سوئد، اظهار کرد: امروزه خود حفاظتی، خود مراقبتی و خود مدیریتی در سرلوحه کار کشورهای توسعه یافته است و همه این‌ها به شرط برچسب فرهنگی اتفاق می‌افتد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه چشم مردم برای توسعه به شما دوخته شده است، افزود: اگر قرار است یک موضوعی در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود باید از طریق کار فرهنگی باشد.

وی با اشاره به مطرح بودن لایحه بودجه در مجلس، گفت: نکات مثبت و منفی زیادی در این لایحه وجود دارد؛ باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از پروژه‌های ملی در حال استانی شدن است یعنی شما مدیران باید به هوش باشید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنید.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت زندان نوشهر و ورود اکیپی برای بازدید از آن، تصریح کرد: اقدامات لازم جهت تسریع در انتقال آن به خارج از شهر در حال انجام است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن در مسیر توسعه کشور ایجاد کرده است اما منطقه ما یکی از مناطقی است که در ریل توسعه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد اعتبارات استان در حوزه گاز رسانی منطقه نوشهر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۲ هزار میلیارد تومان برای اصلاح خطوط لوله، گاز کجور و انتقال از مرزن آباد به منطقه کجور نیز در حال انجام است.

این مسئول گفت: اگرچه به واسطه شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به پیمانکاران وارد می‌شود بعضا ممکن است در برخی پروژه‌ها کندی به‌وجود بیاید اما با جدیت در حال پیگیری است.

محسنی بندپی با اشاره به دیدار با معاون وزیر بهداشت و درمان و پیگیری اعتبار مستقل جهت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب استان، بیان کرد: در صورتی که این اتفاق بیفتد استان مازندران یکی از استان‌های توسعه یافته در بخش بهداشت و درمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتماد اجتماعی بزرگ‌ترین سرمایه هر نظام محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما به اعتماد اجتماعی نیاز داریم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری سرمایه گذاری در منطقه و مرتفع کردن مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، تصریح کرد: غرب مازندران به‌خصوص این سه شهرستان ظرفیت زیادی در بخش صنعت دارد و نیازمند تعامل بیشتر محیط زیست است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha