• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401110604756

نماینده مردم قم در مجلس:

علم هسته‌ای فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست

علم هسته‌ای فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست

ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تمام توان مشغول کار است، اول گفتند ایران هسته‌ای نیاز ندارد، عده ای هم در داخل گفتند ما نفت و گاز داریم و نیازی به انرژی هسته‌ای نیست اما علم هسته‌ای که فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست، بلکه می‌توان از این دانش برای مسائل مختلفی همچون شیرین کردن آب دریا، افزایش سطح برداشت محصول در بخش کشاورزی و پیشرفت‌های پزشکی استفاده کرد.

احمد امیرآبادی امروز پنج‌شنبه ۶ بهمن‌ماه در «نخستین همایش دهه هشتادی و نودی‌های کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم» که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی که دشمنان گفتند همه چیز روی میز است اما نتوانستند کاری کنند به خاطر موشک‌هایی است که ما در اختیار داریم.

وی افزود: قدرت موشکی ما اکنون در حدی است که تمام پایگاه‌های دشمنان در منطقه را در تیررس دارد و اگر به ما حمله کنند موشک‌های ما همه پایگاه‌های آنان را نابود می‌کند، به همین دلیل است که تاکید داریم قدرت موشکی برای ما امنیت به ارمغان آورده‌ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جوانان ما پرشور در میدان دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی حضور دارند، ‌بیان کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی دروغ‌هایی را علیه نظام مطرح می‌کند تا مردم را بدبین کند اما همین جوانان که زمانی در مقابل دشمنان ایستادند و جنگ را اداره کردند، امروز نیز در صحنه حاضر هستند و آینده کشور به دست آنان ساخته خواهد شد.

امیرآبادی گفت:‌ دشمن با تمام توان مشغول کار است، اول گفتند ایران هسته‌ای نیاز ندارد، عده ای هم در داخل گفتند ما نفت و گاز داریم و نیازی به انرژی هسته‌ای نیست اما علم هسته‌ای که فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست، بلکه می‌توان از این دانش برای مسائل مختلفی همچون شیرین کردن آب دریا، افزایش سطح برداشت محصول در بخش کشاورزی و پیشرفت‌های پزشکی استفاده کرد.

وی ادامه داد: همین الان اگر ما غنی سازی ۲۰ درصدی را نداشتیم، امکان فعالیت مراکز تصویربرداری پزشکی کشور وجود نداشت.

وی افزود: وقتی دشمن دید از موضوع هسته‌ای به نتیجه نمی‌رسد و مردم تاکید دارند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، سراغ مسائل منطقه‌ای رفتند.

وی افزود: این که ایران چرا به سوریه کمک می‌کند، در حالی که رفتن ما به سوریه و کمک به مظلومان آن در مقابل جنایت‌های داعش در مسیر حفظ امنیت ملی ما بود، اگر نمی‌رفتیم داعش به ایران نفوذ می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: الان نیز دشمنان روی حقوق بشر و زنان کار می‌کنند و می‌خواهند این گونه مردم را به نظام بد کنند در حالی که امروز زنان ما در تمامی عرصه‌ها از جمله بخش‌های حاکمیتی و اجتماعی از نمایندگی مجلس تا مسئولیت‌های دولتی حضور فعال دارند.

وی افزود: دشمنان دنبال بهانه علیه نظام اسلامی هستند وگرنه هیچ اعتقادی به حقوق زن ندارند، ‌ ما بر اساس جهاد تبیین تکلیف داریم که این حقایق را برای مردم بیان کنیم و خدمات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را به مردم بگوییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha